ORASI SU MEĐU 30 NAJZDRAVIJIH NAMIRNICA: TREBALI BISTE IH JESTI SVAKI DAN

Orasi su odlična grickalica tokom cijele godine, a uz to što su odlični za međuobrok, savršen su prijatelj našeg zdravlja.

Naime, orasi imaju puno nutritivnih prednosti te se nalaze na popisu 30 najzdravijih namirnica koje biste trebali jesti svaki dan, kao i na popisu najboljih namirnica za srce, piše Real Simple.


Imunološka podrška

Porcija oraha od 25 grama prepuna je važnih hranjivih sastojaka, uključujući proteine, vlakna i magnezij, koji su svi važni za podršku nečijeg sustava i cjelokupnog zdravlja. Orasi su također dobar izvor vitamina B6 i izvrstan izvor bakra, koji doprinose normalnom funkcioniranju imunološkog sustava.


Zdrave masti

Orasi su jedinstveni među orašastim plodovima jer sadrže gotovo potpuno zdrave, polinezasićene masti. Zapravo, orasi su jedini orašasti plod s visokom količinom ALA, što je povezano s blagodatima za zdravlje srca, zdravlje mozga i upale


Antioksidanti

Među orašastim plodovima, orasi imaju najveću količinu polifenola. To su biljni antioksidanti koji mogu igrati korisnu ulogu u promicanju zdravlja na razne načine, uključujući zdravlje srca, kognitivno zdravlje, upale i određene vrste raka.


Zdravlje crijeva

Ključan je za poticanje mikrobioma u crijevima. Istraživanja pokazuju da orasi mogu biti dobar izbor zbog svojih prebiotičkih svojstava, koja podržavaju zdravlje crijeva i pospješuju rast korisnih bakterija.


Kognitivno zdravlje

Orasi nude važne hranjive sastojke koji podržavaju zdravlje mozga, a znanstveni dokazi sugeriraju da uključivanje oraha kao dio zdrave prehrane može igrati ulogu u održavanju i poboljšanju kognitivnog zdravlja kako ljudi stare. Na primjer, prema studiji objavljenoj u The Journal of Nutrition, Health & Aging, jedenje oraha može pomoći u poboljšanju uspješnosti testova kognitivnih funkcija za pamćenje, koncentraciju i brzinu obrade podataka kod odraslih.


Upravljanje težinom

Određena hrana korisna je za pružanje osjećaja sitosti i zadovoljstva, a istraživanja pokazuju da orasi mogu biti jedna od njih. Povećanje dnevne potrošnje orašastih plodova za samo 12 grama povezano je s manjim debljanjem i manjim rizikom od pretilosti.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

UKOLIKO STE ZADOBILI OPEKOTINE OD SUNCA NIKAKO NE RADITE OVE STVARI

0
Svaka osoba je barem jednom u životu zadobila blage opekotine uzrokovane neopreznim izlaganjem suncu.