OTIŠAO DA SE PENZIONIŠE, PA DOŽIVIO ŠOK: 65 GODINA NIKO NIJE UVIDIO OVU GREŠKU, MORA DA MIJENJA SVE PAPIRE

Kada je Milan A. iz Niša prije mjesec dana došao u Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje da podnsese zahtjev za penziju, jer je ispunio oba uslova za penzionisanje - 41 godinu staža i 65 godina života, žena na šalteru mu je objasnila da ne može da ga prepozna kao kandidata za penzionera.

Objasnila mu je da “sigurno nema povezane sve godine staža i uplaćene sve doprinose”.

Rekla mu je i da u penziju može samo kao prevremeni prenzioner koji će do kraja života plaćati penale, jer je poranio u penziju. Posavjetovala ga je da se obrati poslodavcu i da tamo na licu mjesta još jednom proveri da li su mu upisane sve godine radnog staža, prenosi Kurir.

Nije mu, priča ovaj Nišlija, bilo teško da se vrati u firmu u kojoj je proveo 41 godinu neprekidno radeći kao mašinski inženjer. Dobio je potvrdu iz preduzeća da su sve uplate – dopinosa i zarada – besprijekorne i sve to odnio u PIO.

Službenica je na licu mjesta s njim provjeravala papire i uvidjela da je zaista sve pod konac, ali ponovnim unosom njegovom imena, prezimena i matičnog broja, kompjuter ga je opet odbacio kao kandidata za penziju. Pošto ni službenici nije bilo jasno zbog čega kompjuter neće da potvrdi unesene podatke, Milana su poslali u kontrolnu službu, gdje bi trebalo da ustanove ko je u pravu – Milan ili kompjuter – i rekli mu da će ga obavijestiti čim nešto utvrde.

  • Tako je i bilo. Poslije šest dana sam pozvan da dođem u fond. Posebnom kontrolom je utvrđeno da imam pogrešno upisan matični broj. Umjesto muškog 710 u mojoj dokumentaciji poslije dana i datuma rođenja piše 715, što je oznaka za žene. Kako su mi rekli, kompjuter je upravo to signalizirao i zato je i odbijao da prihvati podatke, jer ne može neko ko se zove Milan da ima ženski matični broj – kaže Milan A.

Iz penzijskog fonda su ga uputili u gradski MUP da isprave ovu grešku u svim dokumentima i da nakon toga dođe i na njihov šalter.

  • Nisam vjerovao da niko do moje 65. godine života nije uvidio ovu grešku. Podizao sam kredit u banci, imam i kartice, svakog mjeseca sam išao po platu. I niko mi nikada nije rekao da imam pogrešan matični broj – priča on.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE