Fotografije ove arhitektonske anomalije kruže društvenim mrežama već više od dva desetljeća, a svako malo ponovo postanu viralne i nije teško vidjeti zbog čega.
Saobraćaj kroz 16-spratnu poslovnu zgradu nimalo ne utječe na ljude koji rade u njoj. Liftovi su smješteni na bočnoj strani zgrade, a samo autocesta ne dodiruje zgradu koja je ionako dobro izolirana od buke i vibracija.
Gate Tower bio je rezultat kompromisa u petogodišnjem sporu oko zemljišta. Vlasnička prava držala je firma koja se bavila drvom i ugljenom još od razdoblja Meija (druga polovica 19./početak 20. stoljeća), no stanje zgrada na zemljištu pogoršavalo se s vremenom zbog postupnog propadanja poslovanja, prenosi Oddity Central.
Međutim, 1983., kad je odobreno preuređenje područja, vlasnici zemljišta nisu dobili dozvole jer je japanska vlada već isplanirala da autocesta Hanshin prolazi tamo. To je bio početak duge i mučne pravne bitke.
Kako bi izbjegli daljnju odgodu izgradnje autoceste, japanska vlada predložila je zanimljiv kompromis. Firma bi zadržala vlasništvo nad zemljom, ali pristala bi da autocesta prođe kroz njihovo vlasništvo. Dio autoceste koji prolazi zgradom tako je službeno postao i njen stanar, a kao takav naveden je na popisu stanara po spratovima te plaća stanarinu.