OVE NAMIRNICE SADRŽE VIŠE ŽELJEZA OD CRVENOG MESA!

No svakodnevna konzumacija 18 mg željeza, što je preporučena dnevna količina za osobe između 19 i 50 godina, može biti pomalo izazovna.

To se pogotovo odnosi na osobe koje nisu veliki ljubitelji crvenog mesa jer bi vegetarijanci svakodnevno trebali konzumirati čak 32 mg željeza kako bi zadovoljili potrebe svog organizma.

Kako to postići bez konzumacije crvenog mesa? Navalite na neku od sljedećih namirnica!

Kamenice

Kamenice nisu samo afrodizijak, već su i odličan izvor željeza. Primjerice, 85 grama kamenica sadrži čak 8 mg hem željeza, što je veća količina nego u slučaju crvenog mesa. Kamenice su također odličan izvor selena i cinka, koji su ključni za održavanje zdravog probavnog i imunološkog sistema, kao i štitnjače.

Bijeli grah

Pojedite pola šoljice bijelog graha i dobili ste čak 4 mg ne-hem željeza. Grah je izuzetno bogat nutrijentima, a konzumacija graha odličan je način za dodavanje proteina i vlakana vašoj prehrani. Također, može vam pomoći u snižavanju kolesterola i kontroli nivoa šećera u krvi. Za najbolji učinak grah
kombinirajte s hranom koja je bogata vitaminom C.

Tofu

Pola šoljice ove namirnice poznate i kao “sojin sir” sadrži oko 3 mg ne-hem željeza, što je malo više od prosječne porcije crvenog mesa. No tofu je izvrstan način i za dodavanje proteina u jela koja ne sadrže meso, a prema nekim istraživanjima čini se kako svakodnevno konzumiranje 25 grama sojinih proteina može umanjiti rizik od srčanih oboljenja.

Špinat

Čini se kako je Popaj znao nešto što većina nas ne zna. Pola šoljice kuhanog špinata sadrži 3 grama željeza, a uz to je bogat izvor čak 20 vrsta vitamina i minerala. Svakako uključite špinat u vaš sljedeći obrok i dodaje malo limuna kako bi povećali apsorpciju minerala.

Chia sjemenke

Chia je već dugo vremena tražena roba u svijetu zdravog življenja, i to zahvaljujući vrlo visokim količinama omega-3 masnih kiselina. No sada imate još jedan razlog da obožavate ove drevne sjemenke – odličan su izvor željeza i vlakana, bitnih za vašu probavu.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ŠAMPINJONI PODIŽU IMUNITET, ŠTITE OD KARCINOMA, BOGATI SU C VITAMINOM

0
Šampinjoni su vrlo cijenjeni u kuhinjama širom svijeta još od davnina, niskokalorični su, zdravi i nutritivno bogati, a u isto vrijeme jednostavni za pripremu i savršeno se slažu uz sve vrste jela.

VARIVO S KUPUSOM