OVE POLOVNE AUTOMOBILE JE SKORO NEMOGUĆE PRODATI

Na tržištu polovnih automobila pravila su jasna i često su subjektivna. Opšte je poznato da se automobili njemačkih proizvođača najbolje rangiraju u našem regionu.

Sveto Trojstvo nije u pitanju, a Volkswagen je gazda na tržištu. Dijelove možete kupiti bukvalno na kiosku, popravljaju se u svakom dvorištu, a kada se reklamira neki model, kupci stoje u redu.

Nekada je bilo tako, a sada su se stvari malo promijenile. Međutim, daleko je od toga da ne tražite robu. Problemi su negde drugdje. Italijanska egzotika (Ne mislimo na Ferrari i Maserati), koje je teško prodati iz nekih drugih, prvenstveno finansijskih razloga, već na egzotičnije modele iz ponude Alfa Romea, Lancije, pa čak i Fiata.

To ne znači da su loši, naprotiv. Renault 25 i Safrane, Citroen XM, Peugeot 605 danas uživaju status i njihova cijena raste.

Noviji su katastrofalna investicija. Ponuda je loša, cijena niska, a usluge veoma skupe. Vel Satis i C6 prolaze najgore, čega se gotovo nemoguće osloboditi. Ugašeni brendovi i nedostupni modeli S tim u vezi, zapamtite još dva pravila. Prvi je taj što možete zaboraviti da ćete se lako osloboditi modela sa drugih tržišta.

Barem novije jer niko ne želi model za koji nema dijelova. Na primjer, američko izdanje Ford Focusa nije ništa gore, ali će na novog vlasnika čekati mjesecima. U goroj situaciji su samo oni koji voze modele izumrlih marki. Daewoo i kasniji Chevrolet nisu velika stvar, ali imati Rover već je izazov na koji je nekolicina spremna. Usluge su skupe, a ponuda je oskudna, posebno kada je u pitanju ponuda polovnih dijelova.

Vlasnici Saaba mogu biti malo zadovoljniji. Kultni brend proizveo je sjajne automobile, stvorene da traju, pa nastavljaju da traju. Izgledaju sjajno, voze još bolje, ali zato usluge postaju sve veći problem.

Ako planirate prodaju, učinite to što je prije moguće. Za kraj smo ostavili originalne modele koje su nudili veliki proizvođači u vrijeme kada su imali hrabrosti da budu originalni.

Pomenućemo neke:

Jaguar X-Type u karavanskom izdanju, Mercedes R klase i Audi A2, koji je i dalje izuzetan automobil u današnjem kontekstu. Kada se podvuče linija, sve se svodi na jedno pravilo. Ako niste ljubitelj marke i modela, a volite da mijenjate automobile – nemojte filozofirati.

Spojite se sa gomilom i izaberite iz izloga sa najvećom ponudom.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

TURKOVIĆ PORUČILA CVIJANOVIĆ: ZAJEDNO DOPRINESIMO IZGRADNJI STABILNE I PROSPERITETNE BIH, JA...

0
Ministrica vanjskih poslova BiH Bisera Turković pozvala je predsjednicu bh. entiteta RS Željku Cvijanović na stvaranje inkluzivnog društva u Bosni i Hercegovini!