Neki su dobili nasljednika, a neki su ostali zaboravljeni u najtamnijim dijelovima automobilskih salona i prije no što su se prestali proizvoditi. Elektrifikacija čini svoje, a isto je i pogledu širenja crossovera i SUV-ova koji su zaposjeli sve konfekcijske brojeve.
Već početkom ove godine, u januaru, ukinuta je proizvodnja jednog prestižnog modela. I to prije nego što je i počela. Prelijepi Aston Martin Rapide je trebao krenuti u električnu priču, ali cijeli projekt je već na startu otkazan. Rapide je otišao, a u neku ruku ga je zamijenio DBX, prenosi Index.hr.
Još je luksuznih modela otišlo sa scene. Tako je Bentley ugasio Mullsane koji nije dobio nasljednika, a ista sudbina je zatekla i njihov 6.75 V8 motor. I automobil koji vrijedi spomenuti još jednom je Alfa Romeo. 4C Spider ide u historiju, a s njim će uskoro i Giulietta. Ameri pak gube BMW M8, ali i Jaguara XE.
Za razliku od drugih, BMW je umirovio svoj tehnološki napredan model. Sportski i8 je završio svoju priču s ukupnom proizvodnjom od gotovo 20.000 primjeraka. Za razliku od najskupljeg modela s trocilindarskim motorom, maleni i3 se i dalje drži.
Priču o krajnjem luksuzu dovršava Ferrari. GTC4 Lusso kao najpraktičniji model u gami i rasni GT nije izdržao dugo. Vjerovatno je oslobodio mjesto za nadolazeći Purosangue.