Za nas u Evropi taj dodatak i nije novost, imala ga je već prva generacija Twinga, pa i neki drugi automobili. Svejedno se uprkos dokazanoj koristi nije udomaćio i postao uobičajeni dio opreme svakog automobila.
Slično je u Americi, i to uprkos činjenici da postoji potreba za ovakvim sistemom. U Fordu su mjesecima proučavali korisnike kamioneta i uočili kako često postoji potreba da tokom pauze na gradilištu malo odrijemaju, a sada će to moći na udobniji način. Isto se pokazalo i u privatnom životu, pa je i sam šef proizvodne linije modela taj nedostatak osjetio na svojoj koži i stoga odlučio da se sjedišta moraju modificirati, prenosi Index.hr.
Stoga su od iduće godine odlučili kupcima ponuditi Max Recline sjedišta. Sistem donosi pet patenata, a omogućava gotovo horizontalno postavljanje naslona. Time se sjedišta pretvaraju u putni krevet, a korisnik na raspolaganju ima i lumbalnu podršku, te podršku u predjelu vrata.
- Korisnici F-150 su konstantno na cesti ili na poslu, a mogućnost da mogu na par minuta odrijemati je prava blagodat za njihovu radnu učinkovitost – kaže Ben Kulhawik, inženjer odjela za projektiranje sjedišta.
Sistem radi tako da stražnji dio sjedeće površine podiže za 9 cm kako bi se dobila ravna ploha i podrška u lumbalnom dijelu. Naslon se pak može uzdužno pomaknuti kako bi se optimalno postavila podrška za vrat. Naravno, elektromotorni pogon za namještanje se podrazumijeva.