OVO JE NAJJAČI DORUČAK NA SVIJETU: POJEDITE OVO UJUTRU I PRUŽITE TIJELU SVE ŠTO MU JE POTREBNO DA VAS SLUŽI

Svi znamo da su žitarice od cijelog zrna superhrana, savršen izvor vlakana koja regulišu našu probavu i rad dogestivnog trakta, kao i nepresušan izvor drugim vitalnih nutrijenata.

E, kada te žitarice pomješate sa dodacima koji će uslijediti u ovom tekstu – dobijate superdoručak koji će podmiriti sve energetske, vitaminske i mineralne potrebe vašeg organizma, uz minimum unijetih kalorija, bez prerađenih šećera ili bilo kakvih aditiva i vještačkih dodataka.

Da ne odugovlačimo previše, jer recept za zdravlje je vrlo jednostavan, a pravi se i čuva još jednostavnije. Zapravo, možete napraviti zalihu za sedmicu, dvije, tri za samo 15 minuta… I mirni ste!

Sve što budete našli na sljedećem spisku ima minimum deset benefita za vaše zdravlje i svaki od vaših sistema u organizmu – od kardiovaskulanog, preko nervog i digestivnog, do krvnog, urinarnog i endokrinog.

Potrebni sastojci za doručak koji će vam produžiti život i sačuvati zdravlje:

Ovsene/ražene pahuljice od cijelog zrna

    Laneno sjeme (jedna kesica)

    Sušena brusnica (70-80 grama)

    Sušena aronija (60-70 grama)

    Sušena godži bobica (60-70 grama)

    Suhe šljive (nekoliko komada sitno seckanih)

    Sirovi badem (100 grama)

    Sirovi brazilski orah (60-70 grama)

    Sirovi lješnik (70-80 grama)

    Sušeni ananas (100 grama)

    Sušena papaja

    Organski cimet (70-80 grama)

    Sjeme suncokreta sirovo (100 grama)

    Golica sirova (100 grama)

    Med

    Jogurt/bademovo/kokosovo mlijeko (po izboru)

    Organski kakao (opciono)

    Svježe sezonsko voće (opciono)

Za pripremu ovog superdoručka porebno je da pomješate ovsene pahuljice sa suvim sastojcima, tako šte ćete uzeti jednu veliku činiju (veličina za salatu) sipati najprije ovsene pahuljice i laneno sjeme, zatim dodati sušene brusnice, aroniju, godži bobice i suhe šljive koje ste isjeckali sitno i sve dobro promiješati. Nakon toga dodajte koštunjavo voće koje možete ostaviti u komadu ili samlesti na krupno u blenderu (nemojte ga samljeti u prah jer to bitno oduzima na ukusu). Dodajte sušeni ananas i papaju, cimet, golicu i suncokretovo sjeme i na kraju sve dobro izmješajte.

Mješavinu stavite u plastičnu vakum činiju za odlaganje hrane i ostavite je u frižideru. Ovako pripremljena mješavina trajaće nekoliko sedmica, što je izuzetno praktično, jer ćete za 15 minuta spremiti doručak za mjesec dana!

Konzumiranje:

Svako jutro sipajte nekoliko kašika gotove mješavine u činiju, dodajte jogurt, bademovo ili kokosovo mlijeko, po želji, sipajte kašiku prirodnog meda i, u zavisnosti od sezone, možete dodati malo svježeg voća (malina, kupina, banana…) ili posuti mješavinu sa malo organskog kakao praha. Sve dobro izmješajte i ostavite par minuta da kaša upije tečnost. I vaš doručak je spreman!

Napomena: Bilo koji od sastojaka na koji ste alergični ili imate netoleranciju – možete izbaciti ili zamijeniti drugim.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

GODINE SU NJOJ SAMO BROJ: SA 60 JE POČELA TRENIRATI, A...

0
Mary Duffy (71) iz Trumbulla u saveznoj državi Connecticut počela je vježbati u 59. godini nakon što je nakupila višak kilograma, izgubivši više od 22 kilograma u roku od jedne godine.