OVO JE POPIS NAMIRNICA KOJE ĆE VAS ZASITITI NA DUŽE VRIJEME

Stalno ste gladni i ne možete odoljeti hrani? Imamo popis namirnica koje će vam pomoći da se duže vrijeme osjećate sito.

Ako ste na dijeti ili se hranite zdravo, možda vam je teško pronaći hranu koja će vas zasititi, a koja nema previše kalorija. Srećom, postoje namirnice koje su zasitne i hranjive, što će vam sigurno biti korisna informacija ako pokušavate izgubiti na težini.

Kaše

Kaše i zobene pahuljice postale su neizostavne u jelovnicima osoba koje vode zdrav život. Često se konzumiraju za doručak zbog toga što imaju nizak glikemijski indeks. To znači da se glukoza iz ugljikohidrata polako oslobađa u vaš krvotok i sprječava žudnju za hranom.

Zob je bogata vlaknima koja održavaju razinu šećera u krvi u ravnoteži, a ima i nevjerovatnu sposobnost učinkovito apsorbirati tekućinu.

Zdjelicu kaše uvijek možete učiniti zanimljivijom tako da tom jelu dodate orašaste plodove, voće, cimet, med, maslac od kikirikija ili bilo koji drugi sastojak koji volite.

Kokice

Kokice su cjelovite žitarice, bogate vlaknima i proteinima. Njihova najbolja značajka je njihov volumen, zbog čega će vas zasititi. Porcija kokica ima manje masnoća i zauzima više mjesta u trbuhu nego, primjerice, ista količina čipsa.

Kokice su zdrava alternativa grickalicama ako se ne pripremaju na masnoći te ako se tek malo posole.

Jabuke, naranče i kruške

Jabuke i drugo voće, poput krušaka i naranči, je idealno za suzbijanje apetita jer je puno vlakana i prirodnog šećera, a koristan je izvor održive energije. Istraživanja su dokazala da jedenje jabuke 20 minuta prije obroka smanjuje količinu pojedene hrane tokom tog obroka. Dakle, uživanje u voću kao svakodnevnom međuobroku napunit će vaš želudac i doprinijeti dnevnim potrebama za unosom voća.

Jaja

Jaja imaju visok udio proteina i sadrže svih devet aminokiselina koje pokreću hormone u crijevima te potiskuju apetit i dovode do osjećaja sitosti.

Jedno jaje sadrži oko 140 kalorija i 12 grama proteina te, osim suzbijanja gladi, može pomoći u održavanju stabilne razine šećera u krvi.

Supe

Supe su idealan odabir za ručak i međuobrok. Utažuju glad i sadrže masu sastojaka punih zdravstvenih blagodati. Supe se i lagano probavljaju pa su vrlo zahvalne na svakom jelovniku.

Grčki jogurt i smoothie

Ako voće počnete kombinirati s jogurtima i smoothiejima, lako ćete dodati kalcij u svoju prehranu i zasititi se na duže vrijeme. Bobičasto voće odličan je dodatak jogurtima, pruža energiju, a sadrži iznenađujuće malo šećera i puno vlakana, u usporedbi s drugim vrstama voća.

Grčki jogurt sadrži dvostruko više bjelančevina, a manje šećera nego običan te se lako kombinira s drugom hranom.

Avokado

Avokado je poznat po visokom udjelu masti, ali riječ je o zdravim masnoćama koje smanjuju kolesterol, pa i rizik od kardiovaskularnih bolesti, te pomažu kod drugih problema poput artritisa.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

SAVJETI ZA USPORAVANJE RASTA DLAČICA NA LICU

0
Iako je normalno da i žene imaju dlačice na licu, one ih se žele riješiti. Postoje jednostavni načini za smanjenje količine dlačica na licu.