OVO JE SEDAM NAČINA DA PRONAĐETE MOTIVACIJU ZA VJEŽBANJE

Šta je motivacija? Ona usmjerava naše ponašanje ka nekom cilju.

Definiše se kao skup svih procesa koji je odgovoran za intenzitet, smjer i upornost u istrajnosti da postignemo neki cilj.

Ovdje prvenstveno govorimo o motivaciji za vježbanje, a jesen je idealno vrijeme za neku fizičku aktivnost. Nije previše vruće, nije ni previše hladno. U nastavku pročitajte koji su to trikovi koji vam mogu pomoći da pronađete motivaciju i da je održite.

  1. Pronađite fizičku aktivnost u kojoj zaista uživate ili se potrudite da zavolite neku fizičku aktivnost. Dajte šansu i sebi i svom tijelu da osjeti benefite fizičke aktivnosti.
  2. Nemojte tražiti izgovore da ne odlazite redovno na trening. Neka vas vodi dobar osjećaj poslije treninga. Istrajte dva mjeseca i bićete sigurno ponosni na sebe. Radite nešto dobro i korisno za sebe, a odrazom u ogledalu ćete svakako biti zadovoljni.
  3. Kupite novu kompletnu opremu za trening. Ne mora to da bude skupa brendirana oprema. Bitno je da je udobno, kompletirano i da se osjećate fantastično u njoj. Nove stvari znaju da donesu dobru energiju i raspoloženje.
  4. Sve stvari za trening spremite u sportsku torbu da vam je uvijek sve na jednom mjestu. Tu torbu stavite pored vrata tako da je ne zaboravite i da je uvijek spremna. Tako ćete izbjeći izgovore da nemate vremena da se spremate i da ne znate gdje su vam stvari.
  5. Pozovite drugaricu da idete zajedno na neku fizičku aktivnost. Kada nemamo motivaciju da idemo sami, često odlazak sa prijateljicom zna da bude motivacija. Dogovorite se sa prijateljicom da zajedno jedna drugu, uslovno rečeno, gurate i motivišete, jer nekad se neće njoj ići na trening, a nekad vama.
  6. Jedna jako bitna stavka – posložite prioritete. Ako idete na trening ponedjeljkom, srijedom i petkom u 19 sati, vaše životne obaveze uskladite s tim. Termine kod frizera, kozmetičara, kafe, ručkove, večere sa prijateljima organizujte drugim danima ili poslije treninga. Tako ćete izbjeći zamku da vam se ne ide na trening jer vas je ponijela dobra atmosfera u društvu. Osim što ste platiti trening na koji niste došli (znači bacili ste novac), propustili ste da uradite nešto korisno za sebe i svoje tijelo. Upoznajte svoje prijatelje da u tim terminima imate trening i nemojte upadati u zamku da vas nagovaraju da ne mora baš svaki trening da se ispoštuje. Uglavnom su to osobe koje ne treniraju i ne uživaju u benefitima fizičke aktivnosti, jer i ne znaju da ona postoji.
  7. Pratite napredak, ali imajte realne ciljeve. Nemojte biti prestrogi prema sebi. Hranite se kvalitetnim namirnicama, nemojte upadati u zamku praznih kalorija. Pronađite vaš balans. Nemojte se kažnjavati i osjećati loše ako ste pojeli red omiljene čokolade. Uživajte istinski u njoj, ali se zadržite na redu, nemojte pojesti 300 grama čokolade. Trenirate zato što volite svoje tijelo, a ne zato što želite nešto da promijenite na njemu. Nemojte se gledati u ogledalu tražeći mane, nego se fokusirajte na ono što volite na sebi, pišu nezavisne.

Trenirajte jer vam je cilj da imate snažno i jako tijelo koje može da isprati vaše životne aktivnosti, a da vas ništa ne boli. Trenirajte jer se osjećate zdravo i poletno.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE