OVO SU IZNENAĐUJUĆII ZNAKOVI KOJI UKAZUJU NA TO DA PREVIŠE PERETE ZUBE

Većina ljudi pere zube ujutro i navečer. Dobro znamo da je ta navika neophodna za cjelokupnu oralnu higijenu, ali moguće je pretjerati.

Prema SF Perio i Implants, paradontološkom uredu iz San Francisca, previše četkanja može uzrokovati osjetljivost zubi i povlačenje zubnog mesa. Ako niste sigurni četkate li zube prečesto, postoji nekoliko znakova koji vam na to mogu ukazati. Primjerice, ako se na četkici pojave čekinje ili su vam desni otečene ili krvare, možda prečesto četkate zube.

Također, presnažno četkanje jednako je loše kao i prečesto četkanje. Snažan pritisak troši vanjski sloj zubi, odnosno caklinu. Healthline navodi da tako dolazite do nepropusnog sloja na kojem se nalaze sitne rupice koje vode do živčanih završetaka. Kad su živčani završeci otvoreni, odnosno nezaštićeni, zubi postaju osjetljivi na vanjski utjecaj.

Dr. Matt Messina kaže: “Mislim da je jedan od najvećih problema što ljudi prejako četkaju zube. Tako zapravo ne rade pravi posao. Četkanje zubi treba biti poput masaže, a ne ribanje.”

Koliko često i koliko dugo trebamo četkati zube? Savjet stručnjaka je barem dva puta dnevno po dvije minute, idealno nakon jela.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE