OVO SU ZAKLJUČCI VLADE FBIH O POVRATU STUDENTSKSIH ZAJMOVA

Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke upoznalo je danas Vladu FBiH o realizaciji zaključka sa sjednice od 28.8.2020. godine, a koji se odnosi na potrebu prestanka rada Fonda za studentske zajmove FBiH, čije poslove preuzima Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako je danas zaključeno, korisnicima studentskih zajmova koji su osnovni dug izmirili do 31.12.2021. godine, a ne i zateznu kamatu, otpisuju se potraživanja po toj osnovi.

Također, svi studenti – korisnici zajmova koji osnovni dug vrate do 31.12.2022. godine, oslobođeni su obaveze povrata zateznih kamata.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Povrata zateznih kamata oslobođeni su i svi korisnici studentskih zajmova, odnosno sudužnici, koji do 31.12.2022. godine zaključe ugovor s Federalnim ministarstvom obrazovanja i nauke o rokovima isplate osnovnog duga (u jednom iznosu ili obročno).

Otpisuju se potraživanja od korisnika studentskih zajmova za koje se utvrdi da su preminuli ili da boluju od teških bolesti i težih oblika invalidnosti, a na osnovu pravilnika koje će donijeti resorno ministarstvo.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OVE NAVIKE MOGU SMANJITI SALO NA STOMAKU

0
Uvijek se možete potruditi da određenim promjenama u svakodnevici smanjite obim struka. Nije riječ o dijetama i odricanju od hrane, već o navikama koje će vam pomoći u tom procesu.