OVO VOĆE VAM MOŽE POMOĆI DA SKINETE NEKOLIKO NEŽELJENIH KILOGRAMA

Ponekad imamo samo nekoliko kilograma viška za izgubiti, ali umjesto da se okrenemo brzinskoj dijeti, pomoći bi moglo voće.

Prirodno slatko i bogato vitaminima, mineralima i zasitnim vlaknima, voće je put kojim možete krenuti do gubitka kilograma. Eat This piše o pet ukusnih opcija koje mogu pomoći u suzbijanju gladi kako se ne biste prejeli.

Banane

Banane su prilično zasitne, pogotovo ako jednu narežete na komad tosta od cjelovite pšenice s maslacem od kikirikija. Međutim, znajte da kad pojedete bananu, nećete pretjerati s kalorijama jer jedna ima samo 112 kalorija. Osim toga, ovaj komad voća sadrži 3 grama vlakana koja mogu poboljšati osjećaj sitosti.

Jabuke

Jedna srednja jabuka sadrži nešto više od 100 kalorija i gotovo 5 grama vlakana, što znači da bi jedenje jedne dnevno također moglo pomoći u gubljenju viška kilograma. Jabuke su dobar izvor topivih vlakana, a istraživanja su pokazala da ova vrsta vlakana može pomoći u smanjenju masnoće na trbuhu. Na primjer, jedno istraživanje iz 2012. otkrilo je da je porast dnevnih topivih vlakana za 10 grama povezan sa smanjenim rizikom od dobivanja na trbušnoj masti od 3,7%.

Marakuja

Ako tražite niskokalorično voće, ne tražite dalje od marakuje. Bogato vitaminima A i C, ovo sićušno voće ima samo 18 kalorija, što znači da biste mogli pojesti pet i dalje biti ispod granice od 100 kalorija. Marakuja porijeklom iz Južne Amerike sadrži piceatannol, spoj koji može poboljšati krvni tlak i povećati osjetljivost na inzulin, što je ključno za mršavljenje.

Grejp

Ovo gorko voće može vam pomoći da skinete nekoliko neželjenih kilograma, sve dok mu ne dodajete šećer. Polovina grejpa sadrži samo 65 kalorija, a iako to ne zvuči zasitno, jedno istraživanje pokazalo je da su oni koji su jeli grejp ili pili sok od grejpa prije jela pojeli manje kalorija, a također su doživjeli pad od 7,1% u težini.

Naranče

I posljednje, ali ne najmanje važno, naranča sadrži 72 kalorije i gotovo 4 grama vlakana. Ovo voće nije samo aromatično – pakirano je u topivim vlaknima za koja je poznato da pomažu u smanjenju apetita. Zapravo je jedno istraživanje pokazalo da topiva vlakna mogu pomoći u suzbijanju razine hormona gladi koje proizvodi tijelo, piše Eat This.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ZABORAVITE VARIVO OD BURANIJE, ZAPECITE JE BRZO I LAKO U PEĆNICI

0
Ljubitelji buranije svakako ne propuštaju sezonu ovog povrća koje može biti odličan prilog uz bilo koje glavno jelo, ali i obrok sam za sebe. Iako su mnogi navikli pržiti ili kuhati buraniju, možete je spremiti i u pećnici, brzo i lako.