‘PALA’ MREŽA: KORISNICI ŠIROM DRŽAVE OSTALI BEZ INTERNETA

Kako su javili brojni čitatelji hrvatskog internet portala Index.hr. koji su na A1 mreži, danas u popodnevnim satima ostali su bez interneta.

Mnogi javljaju kako ne mogu stupiti u kontakt sa službom za korisnike, a jedna osoba je javila kako su uspjeli razgovarati s A1 službom za korisnike te da su im rekli da je pao sistem.

Problemi širom zemlje

Prema objavama na društvenim mrežama bez interneta je dio građana iz Zagreba, Splita, Osijeka ali i ostalih dijelova zemlje.

Kontaktirali su A1 i rekli su kako je došlo do problema s pristupom internetu, ali ne i do potpunog pada sistema.

  • Trenutno je otežan pristup sadržajima na webu za sve korisnike mobilnih i fiksnih usluga – rekli su iz A1.

Dodaju kako rade sve što je u njihovoj moći kako bi popravili problem te očekuju da će uskoro sve biti popravljeno.

  • Ispričavamo se svim korisnicima A1 koji su putem i fiksne i mobilne mreže imali poteškoća u pristupanju internetu – kažu iz teleoperatera A1.

U nekim dijelovima Hrvatske poput Zagreba, smetnje su rano večeras već praktički otklonjene dok je nešto veći zastoj u Osijeku, doznaje se u Gradu Osijeku, piše Index.hr.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE