PAZITE DA NE BUDETE PREVARENI: AKO VAS NAZOVU ‘ZAPOSLENICI’ BANKE, EVO ŠTA TREBATE URADITI

Iz UniCredit Banke dali su zvanično saopćenje, ali i upozorenje građanima da se nepoznate osobe lažno predstavljaju kao uposlenici banke i kontaktiraju klijente.

Naveli su da ukoliko se putem telefonskog poziva, SMS-a ili nekog drugog vida online komunikacije od vas budu tražili bilo kakvi lični/osobni podaci, podaci koji se tiču vaše kartice, aktivacijskog koda ili PIN-a m-ba aplikacije, na iste NE ODGOVARAJU.

  • Ovim putem naglašavamo da UniCredit Bank od svojih klijenata nikada neće tražiti povjerljive informacije putem telefona, SMS-a, Viber-a, kao što su br. kartice, PIN, lozinka i sl.

Ukoliko imate sumnju u prevaru, nemojte pokretati poveznice/linkove i nemojte nikada prilagati vaše lične podatke i lozinke.​

Za sva pitanja i prijave potencijalne sumnje na raspolaganju Vam stoji Podrška korisnicima UniCredit Bank putem besplatnog info telefona 080 081 051 i email adrese info@unicreditgroup.ba

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

FRIZER OBIČNOG PSA PRETVORIO U ŽIRAFU

0
Gabriel Feitosa u svom salonu za uljepšavanje kućnih ljubimaca dotjeruje mnoge pse, a nedavno je dobio težak zadatak.

HRANA KOJOM SE DJECA GUŠE