PAZITE ŠTO DIRATE: OVO JE NAJPRLJAVIJA STVAR U PRODAVNICI

Mnogima se čini da je, u ovo doba globalne pandemije, kupovina namirnica u velikim prodavnicama postala jedna od najnesigurnijih aktivnosti koje ljudi mogu raditi. No, to je neizbježno iako se sada mnogi boje kako će na takvim mjestima "uloviti" i nešto što se ne nalazi na njihovom popisu za kupovine - viruse.

Ipak, uz potreban oprez i ​​izbjegavajući najrizičnije aspekte kupovine namirnica, šanse za zarazu mogu biti izuzetno niske.

Jedno od mjesta s najviše bakterija u trgovini, za koje se stručnjaci slažu da bi ga trebalo izbjegavati, čeka vas već na samom ulazu. Riječ je o korpama za kupovinu. Tačnije, ručka korpi koje mogu biti najprljavija stvar koju ćete dotaknuti prilikom kupovine namirnica. I za razliku od drugih često dodirivanih stvari, poput bankovnih kartica, kupci korpe ne dodiruju samo nakratko nego tokom cijele kupovine.

Također, za razliku od ostalih područja koja ljudi često dodiruju, puno je manja vjerojatnost da će se drške korpi redovno čistiti, a čak i kad su dezinficirane, teško je temeljno obaviti posao, piše Eat This, Not That.

  • Gotovo je nemoguće obrisati sve površine koje bi ljudi mogli dodirnuti”, kaže Leann Poston, savjetnica za Invigor Medical: “Korpe se slažu, a zatim koriste. Čak i ako su temeljno očišćene, mogle bi biti kontaminirane tijekom pomicanja. Također, za razliku od kolica za kupovinu, teško je držati korpe dalje od osobnih predmeta i odjeće.”

“Bolje je koristiti kolica jer teško mogu dodirnuti vašu odjeću, a prije upotrebe možete jednostavno samo dezinficirati ručku”, smatra Rashmi Byakodi, wellness stručnjak u Best for Nutrition.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE