PET VJEŽBI KOJE SU KORISNE AKO SE RADE SAMO 60 SEKUNDI

Već se dugo stručnjaci za fitness trude osmisliti što kraće, a učinkovite programe vježbanja koji će potaknuti što veći broj ljudi na tjelesnu aktivnost. Tako imamo rutine od 20, 10, 7 minuta... koje uspješno odrađuju svoj zadatak.

No, tu su i jednominutni treninzi koji mogu biti korisni za tijelo i zdravlje.

Naime, svojevremeno je na sveučilištu McMaster u Ontariju provedeno istraživanje koje je pokazalo da samo 60 sekundi intenzivnog vježbanja može povećati izdržljivost i smanjiti krvi pritisak. Za potrebe istraživanja 14 učesnika prošlo je kroz šestotjedni program vježbanja na sobnom biciklu.

Jedan trening uključivao je tri intervala na sobnom biciklu u trajanju od 20 sekundi. Ta jedna minuta intenzivnog napora povećala je nivo izdržljivosti za 12 posto. Kod skupine je uočen i zdraviji krvi pritisak.

Ono što je bitno naglasiti je to da poanta ove studije nije da vam je potrebna samo jedna minuta tjelovježbe da biste bili fit i zdravi. Nije to baš tako jednostavno.

Njena važnost je u tome što je dokazala moć tjelovježbe, odnosno da već jedna minuta mijenja stvari, piše Zadovoljna.hr. Međutim, za bolje rezultate potrebno je vježbati puno više.

Ipak, ako nekada možete odvojiti samo 60 sekundi vašeg vremena za vježbu, odlučite se za neku od sljedećih pet, koje imaju moć pokrenuti stvari i u tako kratkom vremenu (i potrudite se barem kratko zagrijati):

1. Marinci

Ovo je vježba za cijelo tijelo koju možete raditi bilo gdje, a u sklopu koje se zapravo izmjenjuje nekoliko vježbi kao što su čučanj, sklek i skok.

2. Čučanj-skok

Prilikom izvođenja ove vježbe pobrinite se da stojite potpuno ispravno i prilikom svakog skoka potrudite se da njegova visina bude što veća.

3. Trčanje stepenicama

Sve što trebate raditi navedeno je u imenu vježbe. Ono što možete pokušati je pronaći stepenice u kojima ćete velik dio minute odraditi trčeći uzbrdo.

4. Sklekovi

Ako ste početnik, idealno je krenuti sa sklekovima na koljenima. I ovu vježbu možete raditi bilo kad, bilo gdje i bez ikakve opreme.

5. Preskakanje užeta

Ovo je učinkovita kardio vježba koja će pokrenuti tijelo u samo jednoj minuti. Osim toga, zabavna je i vrijeme će proletjeti.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

MANDRA: NAMJERA SNSD-A DA SPRIJEČI GLASANJE IZ INOZEMSTVA POKUŠAJ JE ZAVRŠETKA...

0
Namjera SNSD-a da pokušaju onemogućiti glasanje državljana Bosne i Hercegovine iz inostranstva, a koju je danas najavio član predsjedništva te stranke Staša Košarac, nije ništa više nego pokušaj završetka u ratu započetog procesa etničkog čišćenja na prostoru entiteta RS, smatra zastupnik SDA u Parlamentarnoj skupštini BiH, Nermin Mandra.