PJEVAČICA PRIZNALA: ISKLJUČILI SU MI TELEFON, NISAM IMALA NOVCA DA PLATIM RAČUNE

Pjevačica Mina Kostić nedavno je javno govorila o teškoj finansijskoj situaciju u kojoj se našla, s obzirom da već neko vrijeme ne radi.

Ona je sada priznala da su joj isključili telefon. Mina je primila pomoć od države u iznosu od 90.000 dinara, a nedavno je rekla da joj je to bilo dovoljno da pokrije samo osnovne troškove, dok prije toga nije imala ni da plati račune.

  • Kada ne radim i nemam primanja, a moram da plaćam račune, ne mogu da se ne brinem. Samo mi je infostan 7.000 dinara. Ja nemam odakle da plaćam račune. Ovo mi se prvi put dešava u životu, da ostanem bez para. Ja jesam kao samostalni umjetnik dobila od države pomoć za tri mjeseca, ali, ljudi, pa šta je to 90.000 dinara – izjavila je pjevačica nedavno u intervjuu za Star, prenose mediji.

Kostićeva je potom otkrila da ni o čemu nije informisana jer su joj isključili telefon.

  • Nemam pojma o čemu se radi, isključili su mi telefon, tako da ništa ne znam. Treba da idem da platim, tako da nisam mogla ništa da ispratim. Sad sam došla kod veterinara, cijeli dan imam obaveze, dijete, škola – rekla je Mina za “24sedam”.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE