PLENKOVIĆ PROŠETAO PELJEŠKIM MOSTOM: ‘NAJESEN ĆEMO U POTPUNOSTI POVEZATI JUG S OSTATKOM HRVATSKE’

Dionicu dugu tristotinjak metara prešao je u pratnji resornog ministra prometa Olega Butkovića i direktora "Hrvatskih cesta" Josipa Škorića, koji su ga upoznali s dinamikom radova na mostu.

Istaknuto je da je već postavljena polovina rasponske konstrukcije mosta te da će se Komarna i Brijesta spojiti u septembru ove godine.

Plenković obišao gradilište Pelješkog mosta u pratnji ministra Olega Butkovića (Foto: Tonči Plazibat/Cropix)

Danas smo se imali priliku prvi put prošetati Pelješkim mostom. Preostale su još 24 rasponske konstrukcije koje će doći tijekom svibnja iz Kine. Most napreduje i najesen ćemo povezati jug s ostalim dijelom Dubrovačko-neretvanske županije te ostvariti teritorijalni integritet RH. To je i najveće postignuće ovog projekta, vrijednog 526 milijuna eura – kazao je Plenković.

I ministar Butković zadovoljan je dinamikom radova na Pelješkom mostu, piše Dubrovački vjesnik.

– U prometnu infrastrukturu ulažemo više od 25 milijardi kuna, ali Pelješki most ima simboličan značaj. Uprkos pandemiji koja je zadesila čitav svijet, radovi na mostu napreduju i, na svu sreću, nije bilo velikih zastoja. Do kraja rujna će biti spojena čitava rasponska konstrukcija, a već početkom naredne godine most će biti spreman za tehnički pregled – pojasnio je ministar Oleg Butković, naglašavajući da bi kompletan projekt Pelješkog mosta sa pristupnim cestama trebao biti završen do ljeta 2022.

S pelješke strane je spojena konstrukcija u dužini od 210 metara, a s neretvanske 320 metara. U zadnjem tjednu svibnja dolazi i zadnja pošiljka dijelova za rasponsku konstrukciju. Radovi napreduju i na pristupnim cestama mostu. Probijen je i drugi tunel Kamenice u dužini 499 metara i optimistični smo što se tiče završetka druge faze radova na pristupnim cestama. Na kraju ostaju treća i četvrta faza, takozvana stonska obilaznica, prenosi Slobodna Bosna.

Foto: Tonči Plazibat/Cropix

Nakon početnih teškoća, radovi napreduju. Ključna mjesta na trasi, tuneli Supava i Polakovica se užurbano rade. Između ova dva tunela će se graditi most preko stonskog zaljeva, dužine 500 metara. U splitskom škveru je završen najduži čelični element za taj most, dužine 93 metra – pojasnio je Škorić.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE