Nakon skoro dvije godine počeli su završni radovi u tunelu Vranduk II koji podrazumijevanju asfaltiranje kolovoznih traka, farbanje zidova tunela te postavljanje horizontalne i vertikalne signalizacije te ventilatora.
Bišćević je u ranijim izjavama za Klix.ba kazao da su u ovom tunelu uz brojne komplikacije završeni veoma zahtjevni radovi te da je bilo puno lakše napraviti novi nego rekonstruisati postojeći tunel.
Podzemne vode, nestrpljivi vozači te uporedo gradnja servisnog tunela, a na kraju i dostavljanje opreme, otežalo je i prolongiralo završetak radova. Ipak, Bišćević je kazao da se radi 24 sata dnevno.
- Ispunit ćemo dato obećanje da će radovi biti završeni do kraja juna. Sinoć smo počeli s postavljanjem asfalta u tunelu zbog čega je totalna obustava saobraćaja u večernjim satima, odnosno od 21 do 5:30 sati ujutro. Naime, radi se o takvom asfaltu da moramo obustaviti saobraćaj te tri noći raditi na asfaltiranju čitave dionice tunela – kazao je Bišćević.
Dodao je kako je duž čitavog tunela postavljena rasvjeta te da će ona u narednom periodu biti poboljšana. Nakon asfaltiranja uslijedit će farbanje zidova tunela, postavljanje semafora i svjetlosne vertikalne signalizacije te ocrtavanje horizontalne signalizacije. Posljednji u tunelu će biti postavljeni ventilatori.
Radovi na izgradnji servisnog tunela još uvijek traju i trajat će i po završetku radova u tunelu II zbog čega će i dalje u večernjim satima na snazi biti obustava saobraćaja kroz tunel Vranduk II, a tokom dana će se odvijati dvosmjerno.