POGLEDAJTE MAJSTORA NA DJELU: MALA ŠKOLA DRIFTANJA U BMW-U

Nemojte ovo pokušavati na javnoj saobraćajnici.

Razumljivo je zašto ovo nije pametno raditi na običnoj cesti kojom se odvija saobraćaj. Za efektan prolazak zavoja uz proklizavanje potrebno je puno vježbe, ali i znanja, koje će hladnoj glavi omogućiti da uživa u driftanju.

Posebno ako ste u BMW snažnom preko 600 KS, kakav je serija 8 u najprestižnijem M Competition izdanju od 625 KS. Jedina dilema je izbor pogona, želite li driftati s uključenim stražnjim ili pogonom na sve točkove, prenosi Index.hr.

Kroz malu školu driftanja vodi nas BMW-ov instruktor vožnje Stefan Landmann. Prva pretpostavka je da imate dovoljno prostora za vježbu, a onda valja isključiti DSC sistem. Kao što pokazuje video, tri su osnovne faze driftanja, gdje je prva ulazak u zavoj, druga kontrola vozila i treća izlazak iz manevra u željenoj putanji.

Bitno je balansirati između doziranja gasa i ugla zakreta volana. Naravno, Stefan posao odrađuje u savršeno ležernom raspoloženju za koje je potrebno puno vježbe.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

FERRARI ZA HISTORIJU: KARAVAN SNOVA NA PONOS MARANELLA

0
Iako se već dokazao svojim radovima, karoseristu iz Utrechta su se mnogi smijali kad je najavio preradu Ferrarija.