POKUŠAVAJU SAKRITI INFLACIJU: EVO KAKO PROIZVOĐAČI VARAJU KUPCE U NJEMAČKOJ

Potrošačke cijene u Njemačkoj u konstantnom su rastu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najprije je na to utjecala pandemija koronavirusa, a sve je dodatno začinila kriza s energentima.

Njemački medij Bild piše kako ne samo da mnogi proizvodi poskupljuju, nego im se i smanjuje gramaža. Tako kupci sada za manje, plate zapravo više.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz potrošačkih centara u Njemačkoj upozoravaju da su tako “potrošači zapravo dvaput opljačkani”.

  • Proizvođači pokušavaju sakriti inflaciju, nudeći manje sadržaja u pakovanju iste veličine. Potrošači bi stoga uvijek trebali obratiti pažnju na gramažu – objašnjava ekonomist Gunther Schnabl.

Trgovci se nadaju kako potrošači neće primijetiti da se smanjila gramaža određenih proizvoda.

  • Mnogi proizvođači pribjegavaju jeftinijim sastojcima, mijenjaju recepte i smanjuju kvalitetu proizvoda. To će potrošači još teže prepoznati – rekao je Schnabl.
Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njemački list Bild iznio je nekoliko primjera proizvoda kojima je manja gramaža, a veća cijena.

Primjer: čips. Prije je koštao 2,59 eura/200 grama, a sada 2,79 za 185 grama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dezodorans za intimno područje u pojedinim radnjama sada košta 3,95 eura umjesto 2,95 eura. Kupci također dobivaju još manje sadržaja: 125 ml umjesto 150 ml.

Slično je uočeno i s tabletama za pranje suđa. Umjesto 82 tablete prije, sada ih u pakovanju dođe samo 77.

Topljeni sir je prije koštao 1,99 eura, a sad mu je cijena narasla na 2,29 eura. Naravno pakovanje je manje za 10 grama, piše Fenix-magazin.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE