PONOVO NAS OČEKUJU GUŽVE: PONOVO ĆE SE U SARAJEVU MORATI REKONSTRUIRATI TRAMVAJSKA ‘S’ KRIVINA

Ministar saobraćaja Kantona Sarajevo Adnan Šteta je potvrdio da će se ponovo morati skoro u cijelosti sanirati tramvajska "S" krivina zbog propusta tokom prošlogodišnje rekonstrukcije. I u preduzeću GRAS su ukazali na nedostatke.

Poručio je da će to značiti i otklanjanje asfaltne površine. Pozvao se na nadzor izvođenja radova koji je uradio kantonalni Zavod za izgradnju.

Prema nadzoru, nakon rekonstrukcije je izvršeno laboratorijsko ispitivanje kojim je utvrđeno da ugrađeni sloj asfalta BB11 ne zadovoljava propisane vrijednosti u smislu sadržaja šupljina i zbijenosti.

Ukazano je da su odstupanja veća od krajnje dopuštenih, osim na mjestu gdje kolosjek prelazi preko saobraćajnice – “S” krivine – gdje rezultat ispitivanja također odstupa od propisima definiranih vrijednosti, ali je isti u granicama gdje se prema propisima vrši umanjenje vrijednosti izvedenih radova.

Od konzorcija “OK Bau” iz Gradačca i “Željo” iz Konjica je zatraženo da uradi sljedeće:

  • ukloni ugrađeni sloj asfalta BB11s, osim na dijelu prelaza preko saobraćajnice (prva dionica koja je asfaltirana);
  • ukloni fugu između asfalta i šina;
  • ukloni ugrađeni beton oko kanala za odvonjavanje, te izvrši betoniranje prema detalju iz projekta;
  • izvrši nabavka, doprema i ugradnja BB11s d=4 cm uz propisanu pripremu površina i
  • izvrši nabavka, doprema i ugradnja fuge-dilatacije između asfalta i šina uz propisanu pripremu površina.

Nezadovoljni i u GRAS-u

Nezadovoljni urađenim prošle godine su i u GRAS-u.

  • Preduzeće nije bilo uključeno u ovaj projekat, već je to bilo u nadležnosti Ministarstva saobraćaja. Mi smo pozvani po primopredaji tj. završetku radova. Inžinjer tramvajskog saobraćaja koji je bio na premopredaji je uočio neke tehničke nedostatke nastale asfaltiranjem. Uočio je da zaštitna guma stavljena oko šina nije stavljena na odgovarajući način i da će se pomjeriti iz ležišta – izjavio je v. d. direktora GRAS-a Senad Mujagić i naglasio da su primjećeni još neki nedostaci koji bi mogli uzrokovati odvrtanje šarafa zbog velikih trenja, navodi Klix.ba.

Prema njegovim riječim, radit će se sanacija saniranog.

Ugovor potpisan u augustu 2020.

Ministar Šteta je podsjetio da je ugovor s izvođačem vrijedan skoro 584.000 KM potpisan 10. augusta 2020. Tada je ministar saobraćaja bio Adi Kalem iz Stranke demokratske akcije (SDA).

Rekonstruisan je dio pruge od Zemaljskog muzeja do Sarajevo City Centra na dužini od skoro 369 metara. Rekonstrukcija je počela u septembru prošle godine i trajala je 40 dana. Na početku radova desio se saobraćajni kolaps u glavnom gradu Bosne i Hercegovine.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

ODUŠEVIĆETE SE KAD SAZNATE KAKO SE PRAVILNO KORISTI ČEP ZA KADU

0
Jedna žena na internetu je podijelila fotografiju na kojoj pokazuje pravilan način za odlaganje čepa za kadu, a ova objava je izazvala oduševljenje korisnika Facebooka.