PORODICA PRONAŠLA ŠIŠMIŠA U ČORBI KOJU JE PORUČILA: ODMAH SE TESTIRALI NA KORONU I DOBILI OVE REZULTATE

Porodica iz Wuhana poručila je iz restorana koji se nalazi u blizini njhove kuće, čorbu, a jelo im je ubrzo prisjelo jer su u njemu pronašli mrtvog šišmiša.

Čorbu je prvo probao otac porodice koji je pojeo skoro polovinu poručene porcije. Kako je njegov sin izjavio za jednu televiziju, nije osjetio “ništa” sumnjivo. A kada su ostali članovi riješili da, tri dana nakon porudžbine, pojedu ostatak, pronašli su u čorbi mrtvog šišmiša, piše Dejli mejl.

  • Htio sam da podgrijem supu i pronašao sam u njoj nešto crno – rekao je gospodin Čen iz Wuhana, dok je njegova supruga poručila da je u početku mislila da se radi o “posebnoj vrsti začina” za kuhanje čorbe.

Na televizijskom snimku jasno se vidi da se radi o šišmišu, a porodica je brzo odjurila u restoran gdje im je rečeno da su zamrznuti proizvod kupili od lokalnog proizvođača.

Vlasnik restorana izjavio je za lokalne medije da se u njegovom objektu jela uvijek spremaju danju, a da su šišmiševi noću aktivni, kao i da se jela po završetku pripreme dobro zatvore i stave u frižider. Napomenuo je da je nemoguće da je šišmiš upao u čorbu nego da je vjerovatno “sletio” u jelo nakon što je porodica Čen otvorila obrok.

Lokalne vlasti pokrenule su istragu nakon što je porodica Čen uputila žalbu, ali istragu otežava to što je šišmiš pronađen tri dana nakon kupovine čorbe.

Svi članovi porodice negativni su na koronu. A vlasnik restorana je, ipak, pristao da im plati odštetu od 224, 56 funti.

Nije dokazano odakle je potekao virus, ali se pretpostavlja da su inicijalni prenosioci šišmiš ili pangolin.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE