A to mu ne treba jer Taycan je uz VW ID.3 jedan od najiščekivanijih noviteta godine, i to ne samo kad govorimo o konkurenciji elektromodela. Automobil je to koji konačno donosi sve ono obećano kroz Mission E koncept, a to je jako puno. Posebno vozačkog užitka, a potom i svega što dolazi u paketu sa slavnim imenom.
Taycan je toliko bitan za Porsche da ga simultano predstavlja na čak tri kontinenta. Lokacije su izabrane kako bi se dao naglasak na obnovljive izvore energije, slapovi Nijagare zbog hidropotencijala, predgrađe Berlina zbog solarnih polja i otog Pingtan u Kini zbog potencijala vjetra.
Prije samog automobila možemo vidjeti i proizvodne kapacitete u kojima će se proizvoditi prvi električni Porsche. U njih je uloženo čak 700 miliona eura.
A tehnička pozadina je minimalno 600 KS, 100 km/h za 3,5 sekundi i doseg od 500 km. Zahvaljujući kompatibilnosti s punjačima snage do 270 kW Taycan nakon samo 5 minuta punjenja ima doseg od 100 km. Baterije su kapaciteta 93,4 kWh. Koeficijent otpora zraka je odličnih 0,22.
Pozicija za upravljačem je kao kod 911, a takav je zbog u podnicu postavljenih baterija položaj težišta. Prednji kraj je potpuna novost za Porsche, a novo je uspostavljena i krovna linija. Stražnjim krajem dominira LED traka.
Iznutra pak digitalni kokpit, ali uz vozača u centru zbivanja. Novi je i operativni sustav, prilagođen novonastalim uvjetima električnog pogona.