POSTOJI JAKO DOBAR RAZLOG ZAŠTO JE LOGO MCDONALDSA CRVENE I ŽUTE BOJE

Logo McDonaldsa jedan je od najprepoznatljivih na svijetu.

Žuti znak “M” u obliku krumpirića na crvenoj podlozi postao je svakodnevni prizor milionima ljudi širom svijeta i ne postoji osoba koja ne prepoznaje čuveni logo.

Postoji jako dobar razlog zašto je logo popularnog restorana kombinacija crvene i žute boje. Znate onaj osjećaj kada dugo putujete automobilom i odjednom ugledate znak McDonaldsa uz cestu?

Žuta boja izaziva zadovoljstvo i pozitivne emocije te podiže raspoloženje, objašnjava psihologinja Karen Haller. U kombinaciji s crvenom, koja nas asocira na brzinu, McDonaldsov znak je idealan, a vidi se i iz velike udaljenosti.

Ipak, postoje McDonaldsovi znakovi uz cestu koji su na zelenoj podlozi. Zelena asocira potrošača na mir, opuštenost i prirodu. Idealna je to asocijacija na činjenicu da ćete jesti u miru i bez žurbe.

McDonaldsove najpoznatije boje, žutu i crvenu, kroz protekla desetljeća koriste hiljade lanaca brze hrane u svijetu, ali niti jedan nije dosegao prepoznatljivost koju imaju krompirići u obliku slova “M”.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE