POTEZ KOJI U NEKOLIKO MINUTA UKLANJA BOL OD NOŠENJA VISOKIH POTPETICA

Dugotrajno nošenje visokih potpetica može ostaviti posljedice na stopala i donji dio nogu, naročito na gležnjeve i cjevanicu. No ta česta i neugodna bol može se značajno smanjiti jednom jednostavnom vježbom, a visoke potpetice i dalje ćete moći nositi.

Osim (pre)čestog nošenja štikli, anatomiju donjeg dijela nogu mogu narušiti i općenito loša obuća kao i loše držanje. Fizikalni terapeuti koriste vježbu hodanja na peti kao dijagnostički alat za poremećaje hoda te kao rehabilitacijsku vježbu za povredu potkoljenice i neravnotežu mišića, prenosi portal zadovoljna.hr

Zapravo je riječ o vrlo jednostavnoj i svima poznatoj vježbi koja se izvodi tako da stojite uspravno, podignete nožne prste od poda i hodate na peti bez da spuštate prste. Vježba se može izvoditi i tako da krenete s petom te se cijelom dužinom stopala spustite na prste.

Prednji koljenični mišić je dugačak mišić koji podupire potkoljenicu. Savijanjem stopala ili savijanjem nožnih prstiju prema potkoljenicama aktivira se ta mišićna skupina.

Ortopedi objašnjavaju da će ljudi sa slabim dorzifleksorima zgloba lupiti nogom kad je spuštaju, umjesto da je lagano spuste. Hodanje na peti uravnotežuje dorzifleksore s plantarnim fleksorima, mišićima koji usmjeravaju nožne prste prema podu.

Žene koje često nose visoke potpetice usvoje prsti-peta način hodanja što oslabljuje mišiće donjeg dijela nogu. Takav način hodanja može utjecati i na disbalans zdjelice te uzrokovati probleme s leđima.

Umjerenije nošenje visokih potpetica i ispravljanje disbalansa u donjem dijelu nogu izvodeći vježbu hodanja na peti može ispraviti taj problem.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

KOJI JE NAJBOLJI SUPLEMENT ZA ŽENE KOJE VJEŽBAJU, GDJE SE NALAZI...

0
Vitamin D, magnezij, proteini… Vjerovatno ste čuli da svaki od njih nudi kvalitetan dodatak vašim treninzima i oporavku. No, na tržištu postoje manje poznati suplementi koji bi mogli imati velike prednosti.

VARIVO S KUPUSOM