Kampanje, katalozi, revije za brendove “Dolce&Gabbana”, „Wolford“, „Lovable Lingerie“, „LeBourget“, „Armani Prive“, „Francesco Marconi”, „Oryblu“, „Calzedonia“, „Roccobarocco“, „Moschino“, „Caratere“, „La Perla“, „GR1PS“, “Alma Ras”…, photo session za prestižni „Maxim“ katalog na Madagaskaru, te snimanje reklame za satove sa škotskom glumačkom zvijezdom Gerardom Buttlerom, samo su neki od projekata koje je Sarajka Sarah Čerkez ostvarila tokom manekenske karijere.

U svijet mode je ušla s 19 godina, voljela je sve sredine u kojima je radila, ali joj je Milano, italijanska prijestolnica mode, i danas omiljena sredina u koju bi voljela češće da se vraća.


Sarah je sa svojom kćerkicom Nimra bila gošća u našem Holiday Marketu.


Naša Ana bavrka s njom je razgovarala o manekenstvu, tome koliko joj je posao nedostajao tokom pademije, porodičnom životu.

Čerkez nam je otkrila i koja je tajna njenog lijepog izgleda.
- Samo rad, red i disciplina. Težiti zdravlju, uživati u dobrom izgledu i imati mogućnost da se izrazite i zabavite – smješkajući je kazala ona.


Društvene mreže neizostavan su dio biznisa, a Instagram je postao najtraženiji oblik oglašvanja i reklamiranja i Sarah priznaje da model bez Instagrama kao da ne postoji.
No, osim toga Sarah na društvenim mrežama ima i jednu humanu misiju: stalno govori-piše o dojenju.

- Dok nije došla Nimra ponašala sam se kao da se ništa ne dešava. Stalno putovala, radila… I onda je Nimra nešto ranije stigla i sve se promijenilo. Shvatila sam da tada stiže ono što čeka sve majke – dojenje. Rekla sam sebi, pošto sam neke stvari u trudnoći možda propustila: „E ovo moram uraditi kao treba“. Dojila sam 15 mjeseci i smatram da je dojenje jako bitno za bebu, majku. Zbog toga toliko govorim o tome – kazala je Čerkez u Live Holiday Marketu Hayat TV-a.
(Amir Saletović)