PROBAJTE I SHVATIT ĆETE ZAŠTO JE OVO JELO FANTASTIČNO: ŠNICLE U SUSAM SOSU

Evo prijedloga za ukusan ručak. Sastojci: 8 šnicli, so i biber, 2 pune kašike brašna, 2 pune kašike susama, ulje za prženje, 700 ml supe ili supe napravljene od goveđe kocke, peršunov list. Priprema: Šnicle izlupati, kao za pohovanje, pa posoliti i pobiberiti sa jedne strane. Zagrijati ulje u tiganju, između 100 i 150 ml. […]

Evo prijedloga za ukusan ručak.

Sastojci:

8 šnicli, so i biber,

2 pune kašike brašna,

2 pune kašike susama,

ulje za prženje,

700 ml supe ili supe napravljene od goveđe kocke,

peršunov list.

Priprema:

Šnicle izlupati, kao za pohovanje, pa posoliti i pobiberiti sa jedne strane. Zagrijati ulje u tiganju, između 100 i 150 ml. Zagrijati između srednje i najjače vatre.

2. Uvaljati svaku šniclu u brašno i pržiti sa obje strane dok malo ne porumene. Vaditi šnicle na tanjir.

3. U ulje u kojem ste pržili šnicle staviti susam i ostatak brašna, koje vam je preostalo od valjanja mesa. Propržite nekoliko minuta, pa vratite šnicle i prelijte supom.

4. Smanjiti vatru da lagano krčka, a pred kraj dodati peršunov list.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

JE LI BOLJE PRAKTIKOVATI VJEŽBE ZA CIJELO TIJELO ILI POSTEPENO RADITI...

0
Ukoliko želite što prije povećati mišićnu masu, nije dovoljno samo trenirati bez konkretnog režima. Planiranje načina rada je od ključne važnosti.