PROBALA SAM GRUDNJAK U TRGOVINI, A ONDA PRIMIJETILA UŽASNU STVAR: HTJELA DA GA KUPIM, ALI OVO ME ZGROZILO!

Kupovina grudnjaka je užasno iskustvo, posebno ako imate grudi veće od prosječnih.

Ilustracija

Postaješ ponekad i očajna i gotovo da u svakoj radnji isprobavaš grudnjak, jer samo želiš da nađeš onaj koji ti dobro stoji. Zato i ne razmišljaš o tome da li je isti taj grudnjak prije tebe probalo još more žena, i da li su bile okupane ili ne. Vjeruješ da je prodavnica čista i da imaju standarde, kao i da provjeravaju sve artikle prije nego što ih vrate na rafove i ofingere.

No, to očigledno nije bio slučaj u situaciji u kojoj se našla korisnica Tvitera Natali, pa je i podijelila svoje iskustvo sa svijetom.

Isprva je pomislila da je konačno pronašla pravi grudnjak koji joj sjajno pristaje i da bi trebalo da ga kupi, ali kako nije imao nikakvu oznaku, pozvala je prodavačicu da joj pomogne.

Ispostavilo se da grudunjak nije imao etiketu, jer zapravo nije pripadao toj prodavnici. Neko je jednostavno skinuo svoj stari grudnjak, ostavio ga na vješalici i zamijenio novim.

Ilustracija

A svi znamo da većina žena zaista rijetko pere grudnjake… Tako da možete da zamislite koliko je gadna i grozna čak i sama ideja da isprobavate brus koji je neko nosio ko zna koliko puta prije vas.

Ono što je zapravo pitanje – kako je moguće da je došlo do ovakve greške. Čak i ako ova prevara nije primijećena, kako neko od zaposlenih nije primijetio da su na police vratili nešto što je već nošeno i što ne pripada njihovom brendu?

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.