PROBLEM GRAS-A: FORTO IZ OPOZICIJE IMAO RJEŠENJA, KAO VLAST NEMA NIJEDNO

Zaposleni u GRAS-u se već dva dana okupljaju u krugu preduzeća da bi iskazali nezadovoljstvo zbog neisplaćene januarske i februarske plate.

Resorni ministar Adnan Šteta za sada nema rješenja, tek optužbe na račun “onih bivših“ i radnika GRAS-a da su svojim tužbama blokirali ovo preduzeće.

  • Te tužbe datiraju čak iz 2006. godine, kada je potpisan jedan kolektivni ugovor koji nije bio dobar ni povoljan ni za koga. I danas, evo, nakon 15 godina, došlo je na nas, na ovu vladu Kantona Sarajevo, da pokušavamo rješavati probleme koje je neko stvorio prije 15 godina – izjavio je ministar Šteta nakon sastanka.

No ono što Šteta zaboravlja da je dobio povjerenje i da je izabran upravo da rješava probleme za koje je iz opozicije tvrdio da nisu nerješivi. Niko ne spori da je u GRAS-u bilo golemog kriminala, no to je posao za tužilaštva, a ne za ministra. Uostalom, zar nije upravo Adnan Šteta sa naslovnih stranica medija poručivao da će “od GRAS-a napraviti respektabilno preduzeće“.

Šteti je u pomoć pritekao i pogubljeni premijer Kantona Sarajevo Edin Forto. Uhvatio se tastature i na svom Facebook profilu napisao da je trenutno stanje u preduzeću GRAS odraz 20-godišnjeg nemara.

  • U GRAS-u opet kasni plata jer je firma u stalnoj višemilionskoj blokadi zbog dospjelih tužbi radnika nakon višegodišnjih kršenja kolektivnog ugovora. Ministar saobraćaja Adnan Šteta čini sve što može, ali 20 godina nemara je došlo na naplatu. Očekujemo pomoć tužilaštva o utvrđivanju krivnje za ovakvo stanje, napisao je premijer Forto.

U očiglednom nedostatku pravih rješenja za bilo koji problem sa kojim se susreće KS, pa i za GRAS, premijeru Forti bi najbolje bilo da se “zakopa“ u arhiv svog Facebook profila i tamo pronađe rješenja za sve probleme.

Tako bi, kada je u pitanju GRAS, Forto iz 2017. godine aktuelnog premijera Fortu pitao – da li Vlada ima hrabrosti da riješi stanje u GRAS-u. Također, nekadašnji Forto upozorio bi ministra saobraćaja da je odgovoran što nije ponudio alternative za javni prevoz i što ne postoji vizija kako riješiti pitanje javnog saobraćaja u Kantonu Sarajevo.

  • Predložili smo razdvajanje zdrave grane preduzeća – trolejbuskog i tramvajskog saobraćaja, kreiranje adekvatnih uslova za privatni sektor da zajedno sa Grasom pokriju sistem autobuskog i minibuskog saobraćaja, zagrmio bi Forto iz 2017.godine i poentirao:
  • Građani žele redovan i siguran javni prijevoz, a sve drugo je kupovina vremena ovoj Vladi uz odobravanje većine u Skupštini.

Inače, blokada računa GRAS-a teška je 8,2 miliona KM. Pola tog iznosa je ministar Šteta avansno uplatio kompaniji koja nikada nije završila gradnju famoznih tramvajskih stajališta.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE