PROČITAJTE ZAŠTO BISTE TREBALI ČEŠĆE JESTI KRUŠKU

Za razliku od ostalog voća, iako je lako dostupna, kruška nije toliko popularna u ishrani. Međutim, ovo voće je itekako zdravo i trebalo bi češće da se nalazi u svakodnevnoj ishrani.

Kruška je odlična namirnica za pankreas i jetru. Ona pospješuje čišćenje jetre i može da spriječi cirozu.

Kruška je interesantna i za istraživanje, a prema studiji američkih naučnika, čiji su rezultati objavljeni u časopisu “Nutrition and Food Science”, otkriveno je da je samo jedna kruška dnevno potrebna za smanjenje rizika od nastanka gojaznosti za čak 35 odsto.

  • Naše istraživanje upućuje da postoji povezanost između učestale konzumacije krušaka i smanjenog rizika od nastanka gojaznosti, srčanih bolesti, različitih vrsta raka i dijabetesa tipa dva –  navodi se u pomenutom istraživanju.

Kruška je i odličan izvor dijetalnih vlakana. Ona ubrzava metabolizam, a istovremeno produžuje osjećaj sitosti i smanjuje želju za grickalicama.

Jedna kruška srednje veličine ima oko 90 kalorija. Sadrži vitamin C, laktozu i glukozu, ali u njoj ima i levuloze – najslađeg prirodnog šećera, dok je kora kruške bogata vlaknima koja snižavaju nivo lošeg holesterola u krvi.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

UKUSAN DORUČAK OD ZOBENIH PAHULJICA, BOROVNICA I BADEMA

0
Mnogi od vas izađu ujutro iz kuće, a da jednostavno nisu imali vremena nešto pojesti. Stručnjaci preporučuju kako bi bilo dobro naći vremena za jutarnji obrok. Jednostavno, treba ustati 15 minuta ranije.