PROKIŠNJAVA GERONTOLOŠKI CENTAR, STRUJA ISKLJUČENA A NI DIREKTORICA NE ZNA KADA ĆE KVAROVI BITI OTKLONJENI

Zbog prokišnjavanja krova Gerontološkog centra Kantona Sarajevo uprava je bila primorana isključiti struju u jednom od objekata u kojem je smješteno 117 korisnika, dok se kvar ne otkloni.

Kada će kvar biti otklonjen, ne zna ni Melisa Alibašić-Hadžić, direktorica Gerontološkog centra, iako je Vlada Kantona Sarajevo odobrila prenamjenu sredstava za adaptaciju stacionara u Gerontološkom centru u Sarajevu, kako bi se sanirao kvar na krovu.

  • Firma koja se bavi održavanjem naših objekata postavila je foliju na krov i to je ono što smo mi kao ustanova mogli da platimo jer ne zna se gdje tačno curi voda, čija površina iznosi 500 kvadratnih metara. Krov je nepravljen prije 22 godine i dotrajao je i voda ulazi na električne instalacije. Iz sigurnosnih razloga smo morali isključiti struju. Vlada KS je odobrila sredstva za popravku krova, ali sada se mora raspisati javni poziv i odabrati izvođač radova, a to će potrojati i zato ne znam kada će se krov popraviti – kazala je Melisa Alibašić-Hadžić.

Korisnici centra koji borave u dvokrevetnoj sobi mjesečno plaćaju 407 maraka, a oni u jednokrevetnoj 700 maraka. Ljudi i njihove porodice plaćaju smještaj, a sada su neki od njih ostali bez smještaja koji uredno plaćaju.

  • Vlada KS za smještaj naših korisnika dotira sredstva jer ovo što korisnici plaćaju tri puta je niža cijena od one ekonomske. Zato i jesmo socijalna ustanova i jedino možemo raditi na ovaj način. Dotacije nam ne daju po svakom korisniku nego godišnje odrede sumu. Prošlogodišnja suma za dotaciju bila je 300 hiljada maraka i Vlada nam to uplaćuje u mjesečnih 12 rata – kaže direktorica.

Korisnici centra čije sobe su ostale bez struje trebali su se premjestiti u drugi dio objekta, ali oni su to odbili.

  • Neće da izađu iz svojih soba i kažu mi neka nemamo struje mi ćemo sačekati da se kvar otkloni. Kvar je bio dva puta u protekle dvije gone i tadašnja Uprava centra to nije riješila. Na ovoj funkciji sam nepunu godinu i u šta god pogledam, treba se zamijeniti i popraviti. Mašine za veš su dotrajale jer se nisu mijenjale 20 godina. Kompletan centar treba renovirati jer se nalazi u lošem stanju. I aparati u kuhinji su stari 20 godina. Stare su vodovodne cijevi, a ni kupatila se nisu renovirala. Uspjeli smo nabaviti nove madrace, a nabavit ćemo uskoro i nove krevete. Izgleda da socijelne ustanove nikoga ne zanimaju, pa ni posjećuju ova mjesta – ističe Alibašić-Hadžić.

Ako bi se poštovao zakon, zaključuje direktorica Gerontološkog centra, plaće bi zaposleni trebali primati iz kantonalnog budžeta.

  • A sredstva koja uplaćuju naši korisnici trebalo bi da trošimo trošimo na održavanje centra – kaže direktorica.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE