PROMO / MOJ WEBSHOP, ONLINE PRODAJNO MJESTO BH TELECOMA

Novitet iz BH Telecoma, Moj webshop, je online prodajno mjesto BH Telecoma koji je od januara 2021. godine dostupan svim korisnicima u BiH i širom svijeta.

Moj webshop je mjesto za korisnike usluga BH Telecoma namijenjeno za lakše, ljepše, drugačije i efikasnije kupovanje i plaćanje usluga i proizvoda iz asortimana BH Telecoma.

Na mojwebshop.bhtelecom.ba je korisnicima omogućeno da, iz udobnosti svoga doma, pregledaju ponudu od preko 300 uređaja, usluga i servisa, uz posebno pripremljene ponude za online kupovinu. Također je omogućeno ugovaranje Extra i ostalih pretplatničkih paketa, Ultra i kombinovanih paketa, te pretplatničkih paketa fiksne, internet i Moja TV usluge te usluge Moj izbor. Na mojwebshop.bhtelecom.ba se može realizovati kupovina različitih vrsta dokupa kao što su Instant internet, Buy&Surf, Turist, Travel, Moja TV dodatnih usluga, kao i izvršiti aktivacija e – računa, Bonus plus program lojalnosti, promjena paket usluga, produženje ugovora i ostalih usluga iz ponude BH Telecoma.

Već u prvih mjesec dana Moj webshop BH Telecom je zabilježio sjajne rezultate i veliki uspjeh sa više od 10.000 registrovanih korisnika i 1.000.000 pregleda aktivnih korisnika iz cijele Bosne i Hercegovine i svijeta.

Moj webshop je online prodajno mjesto za fizička lica gdje mogu:

– kupiti uređaje i ostalu opremu (jednokratno, uz ugovor na 12 ili 24) kao dio asemblirane ponude i Partnerske ponude uređaja (komision)

– kupiti Ultra i Ultra Internet start pakete

– Podnijeti zahtjeve za sve osnovne usluge, promijeniti paket, objediniti usluge u Moj Izbor.

– Preći sa Ultra na pretplatu, ugovoriti mobilnu uslugu (USIM +Ugovor)

– Ugovoriti novi obavezni period 12/24

– Podnijeti zahtjev za prelazak sa druge mreže

– Aktivirati online servise (različite vrste dokupa: Instant internet, Buy&Surf, Turist, Travel dokupi, MojaTV dodatne usluge itd.)

– Aktivirati Bonus plus program lojalnosti, pratiti dodijeljene bodove kao i iskoristiti bodove za kupovine koje se obavljaju preko webshopa.

– Prijaviti smetnju

– Podnijeti reklamaciju/žalbu na usluge BH Telecoma.

Odabrani uređaji se mogu platiti jednokratno ili na rate na, 12 ili 24 mjeseca, a plaćanje se, ovisno o vrsti usluge ili odabranog uređaja, može obaviti uz mjesečni račun, putem OPA aplikacije, online platnim karticama (Maestro, Master, Visa, Visa electron) ili gotovinom pri isporuci.

Moj webshop omogućava sve prednosti online kupovine, bilo da želite obradovati sebe ili drage osobe, uz brzu dostavu na kućna vrata bilo gdje u BiH da se nalazite.

Raznovrsna ponuda usluga i uređaja je dostupna na https://mojwebshop.bhtelecom.ba, uz mnoštvo promotivnih akcija koje su u toku.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

LAGUMDŽIJA NA DOGAĐAJU UNAOC-A O ULOZI VJERSKIH ZAJEDNICA U PREVENCIJI GENOCIDA

0
Povodom obilježavanja 75. obljetnice Konvencije o sprečavanju i kažnjavanju zločina genocida UN Alijansa civilizacija i Ured UN za prevenciju i odgovornosti za zaštitu od genocida su u Ujedinjenim Nacijama organizovali skup visokog nivoa posvećen “Ulozi vjerskih zajednica u podršci i provedbi Konvencije o genocidu”.