PROMO / PORAST BRUTO DOBITI BH TELECOMA ZA 12 MILIONA KM

Najvažniji pokazatelji poslovanja BH Telecoma u prvih šest mjeseci 2021. godine su vrlo pozitivni i pored svih izazova koje je donijela pandemija COVID-19 u prvim mjesecima ove godine.

Rast bruto dobiti za 12 miliona KM ili za 76,1 % i povećanje EBITDA za 9,3 miliona KM, odnosno za 13,8 % – najvažniji su pokazatelji poslovanja BH Telecoma ostvarenih u prvih šest mjeseci, prema kojima je, u poređenju sa podacima iz prvog polugodišta prošle godine, ostvaren snažan rast u svim segmentima poslovanja kompanije.

Broj korisnika usluga BH Telecoma na dan 30.06.2021. godine je veći za 55 hiljada ili za 3% u odnosu na kraj juna prošle godine i prvenstveno je rezultat rasta broja korisnika u mobilnom segmentu.

Ostvarena profitna marža u periodu januar – juni 2021. godine je iznosila 12,4% i veća je za 5,2% u odnosu na isti period 2020. godine. Kao rezultat rasta prodaje i normalizacije stanja uzrokovanog pandemijom, ukupni prihodi su porasli za 4,5 miliona KM ili za 2%. Pozitivan utjecaj na porast bruto dobiti, EBITDA-e i profitne marže rezultat je i optimizacije i kontrole ukupnih rashoda, koji su u posmatranom periodu smanjeni za 7,5 miliona KM u odnosu na isti period prošle godine.

  • U BH Telecomu ni u 2021. godini nismo mijenjali naš kurs. Kroz investiciona ulaganja u fiksnu i mobilnu mrežu, kao i digitalnu transformaciju, nastavili smo restrukturirati i razvijati naše poslovanje ulaskom u nove poslovne niše, kreiranjem novih digitalnih servisa i širenjem portfolija usluga, a sve s ciljem zadovoljenja potreba naših korisnika i istovremenog povećanja njihovog zadovoljstva. Ovo se pozitivno odrazilo i na ukupan poslovni rezultat za prvih pola godine. U narednom periodu ćemo nastaviti sa kreiranjem novih poslovnih modela, ulaganjem značajnih finansijskih sredstava u izgradnju savremenih pristupnih mreža, baznih stanica, kao i sa unapređenjem postojećih telekomunikacionih sistema. To će imati pozitivan utjecaj i na domaću privredu, kroz angažman domaćih kompanija na realizaciji predviđenih investicija.
  • Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju svim korisnicima usluga BH Telecoma, vlasniku i dioničarima, našim partnerima i dobavljačima, uz obećanje da ćemo odgovornim upravljanjem, stavljanjem korisnika na prvo mjesto, implementiranjem novih tehnologija kao i donošenjem dobrih poslovnih odluka ostati usredsređeni na našu viziju da osiguranjem vrhunskog korisničkog iskustva ostanemo prvi izbor na tržištu digitalnih rješenja i usluga i kontinuirano doprinositi razvoju savremenog i boljeg društva u Bosni i Hercegovini“, izjavio je Sedin Kahriman, generalni direktor BH Telecoma.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

POVEĆANA POTROŠNJA MEDICINSKOG KISIKA: ŠTA ČEKA BIH U NAREDNIM DANIMA?

0
Pogoršana epidemiološka situacija u Bosni i Hercegovini, izazvana četvrtim talasom koronavirusa, povećala je potrebu zdravstvenih ustanova za medicinskim kisikom neophodnim u borbi protiv COVID-19.