PROVJERILI SMO KAKO NAPREDUJU RADOVI U TUNELU VRANDUK: KRAĆA ČEKANJA, ALI I DALJE GUŽVE

Radovi na rekonstrukciji tunela Vranduk još su uzrok zastoja i čekanja u kolonama. Iako su gužve danas nešto manje nego tokom proteklog mjeseca, građani sve više gube strpljenje i razumijevanje. Mnogi od njih svakodnevno su prisiljeni prolaziti kroz tunel i to po nekoliko puta. Izvođač radova najavio je da bi do kraja oktobra promet kroz tunel trebao biti pušten u oba smjera, što znači da građanima predstoji još mnogo čekanja.

– Da, naporno je puno da čekamo. Idemo iz Teslića prvi put za Neum na more pošto nam gospođa dolazi u Mostar avionom naporno je puno čekati, bila je gužva od Teslića sve do ovdje i sad ovdje još samo čekaj, nikud dalje. – kaže jedan od vozača.

Nakon čekanja slijedi nimalo ugodan prolazak kroz tunel Vranduk. Danas nešto više radnika nego inače pa ipak slika tunela ne daje nadu da će promet uskoro biti pušten u oba smjera.

Višemjesečnoj agoniji građana još se ne nazire kraj. Spojeni u muci građani pokušavaju olakšati čekanje jedni drugima. A nekima su ove gužve poslužile i za nove poslovne poduhvate. Mehmed Telalović iz Koprivne dosjetio se građanima tokom ovih vrelih ljetnih dana ponuditi osvježenje. Posao ide dobro, a dnevno uspije prodati gotovo stotinu sokova. Svakodnevno, kaže, svjedoči i velikim kolonama.

Rekonstrukcija tunela Vranduk svakodnevno donosi nervozu hiljadama vozača, te milionske štete za privredu. Vrijeme izgubljeno čekajući u kilometarskim kolonama građanima niko ne može vratiti, a i strpljenja im sve više ponestaje.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

MAJKA OTKRILA SJAJAN TRIK KAKO ZAUSTAVITI DJEČIJE MOLJAKANJE U TRGOVINAMA

0
Kristina Watts je majka troje djece i dobro zna koliko je iscrpljujuće biti s djetetom u trgovini i slušati sve moguće varijante moljakanja da mu se nešto kupi.