Sve to može da zahvali automobilima i onome što stoji iza tog industrijskog proizvoda.
Toga, čini se, nije svjestan Oliver Zipse, od avgusta čelni čovjek kompanije, koji je za njemački Automobil Woche izjavio da automobilima nije mjesto u urbanim centrima, prenosi Index.hr.
Upravo tako, čelni čovjek proizvođača automobila rekao je naglas ono što mnogi misle.
- Mislim da treba stremiti ideji urbanih centara bez automobila. Zašto bi neko ko ide samo u šoping morao u centar da dođe svojim automobilom? To nije dobitna formula – kaže Zipse.
Zipse dalje govori da bi u Minhenu koristio podzemnu željeznicu samo da su urbanisti bolje odradili posao. Smatra da sistem javnog prevoza nije dobar i da ga treba optimizovati.
Zipse tu ne staje pa nastavlja da brani ideju SUV-ova kojima BMW trenutno stremi. Kaže da novi model ne zagađuje i ne troši puno pa je ekološki prihvatljiviji od 15 godina starog karavana.
Treći najveći grad u Njemačkoj ima U-Bahn s osam linija, 64 stanice i nešto više od 100 km pruge, a dnevno preveze milion putnika.