PRVI PUT LIDER: NJEMAČKA POSTALA LIDER U PRODAJI ELEKTRIČNIH AUTOMOBILA

Prema najnovijim prodajnim rezultatima Njemačka je prestigla Norvešku u prodaji potpuno električnih automobila od početka godine.

Pixabay

Tako je najveće evropsko tržište automobila prvi put lider i u ovom segmentu. U Njemačkoj je do novembra registrovano 57.533 novih EV-a u poređenju sa 56.893 u Norveškoj.

Norveška je prodavala najviše električnih automobila u Evropi svake godine od 2010, kada je Nissan Leaf, prvi masovno proizvedeni električni automobil, imao svoju premijeru.

Ove brojke daju svježe dokaze da EV tehnologija postaje sve više u evropskom automobilskom središtu, gdje se njemački Volkswagen Group, BMW i Daimler pripremaju za veliki podsticaj EV-a.

Iako se Norveška pojavila kao regionalno žarište zahvaljujući velikodušnim vladinim subvencijama, zemlja s oko 6,4 posto veličine njemačkog stanovništva nema previše mjesta za dalji rast, a osim toga vlasti u mnogim EU zemljama povećavaju svoje podsticaje za kupovinu elektrifikovanih vozila, uključujući i susjednu Hrvatsku, piše B92.

Ofanziva njemačkih proizvođača električnim modelima je u punom jeku. Njemački proizvođači automobila udvostručiće ponudu EV automobila na 150 modela do 2023. godine i uložiti 50 milijardi evra do 2024.

Iako su prodajne brojke osnažile, električna vozila i dalje su mali dio cjelokupne prodaje EV u cijeloj Evropi.

Širom “Starog kontinenta” prodaja električnih automobila činila je samo 3,1 posto novih registracija u trećem tromesečju, prema Evropskom udruženju proizvođača automobila.

Apetit potrošača za električnim modelima biće dodatno testiran sljedeće godine kada njemački proizvođači automobila počnu da uvode konkurentne modele Teslinoj najpovoljnijoj ponudi Modelu 3.

Volkswagenov ID.3 počeće uskoro da se prodaje za nešto ispod 30.000 eura, u poređenju sa klasičnim VW Golfom koji kreće od oko 20.000, dok je Model 3 oko 44.000 eura.

Njemačka vlada je takođe povećala novčane podsticaje za elektrifikovane automobile kao dio velikog ekološkog paketa.

Pogodnosti se daju za elektrifikovane automobile koji koštaju manje od 40.000 eura, što bi trebalo da podstakne potražnju za povoljnijim modelima.

Kolika je važnost državnih podsticaja za tržište pokazuje primer najmnogoljudnije zemlje na svijetu, prodaja u Kini je u padu već četiri mjeseca nakon što je vlada smanjila subvencije.

Na Kinu otpada oko polovine svjetske prodaje elektrifikovanih automobila, SAD su druge, a Norveška je sve do sada bila treća. Na postolju je sada Njemačka.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.