PUCATE OD STRESA? SMANJITE UNOS OVIH NAMIRNICA!

Život savremenog čovjeka nemoguć je bez stresa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi, naravno, odmah pomisle na stres koji uzrokuje posao kojim se bave. Međutim, da li ste se ikad zapitali šta još doprinosi tome što ste pod stresom? Vjerovali ili ne, nutricionisti tvrde da i neka hrana može izazvati stres i anksioznost.

Šećer

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velike količine šećera povećat će njegov nivo u krvi, što će rezultirati stanjem sličnim napadu panike, a ujedno će dovesti do manjka energije.

Pixabay

Kako biste izbjegli ovakva stanja, nutricionisti predlažu konzumiranje zdravih ugljenih hidrata, a takođe tvrde da će i doručak bogat proteinima pomoći u očuvanju energije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Manjak antioksidansa

Jedna studija potvrdila je da nedostatak antioksidansa u tijelu može biti uzrok anksioznosti, pa se zbog toga predlaže konzumiranje hrane koja sadrži visok nivo antioksidansa. U tu grupu spadaju tamno bobičasto i drugo voće, orasi i pasulj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kofein

Temeljno svojstvo kofeina je – razbuđivanje, ali tijelu ponekad ipak treba san. Takođe, kofein povećava nivo kortizola, koji izaziva razdražljivost. Nutricionisti zato, umjesto kafe, preporučuju ispijanje većih količina vode, koju možete začiniti voćem kao što su jagode ili kivi.

Ilustracija

Bakterije

Posljednje studije navode bakterije kao uzročnike anksioznosti i depresije, a nutricionisti preporučuju borbu protiv njih probioticima koji se nalaze u jogurtu i kefiru.

Uticaj omega-3 masnih kiselina

Iako je još uvijek nepotvrđeno, smatra se da omega 3 masne kiseline smanjuju anksioznost, i to zato što brzo stižu do mozga. Budući da je mediteranska ishrana bogata takvim kiselinama, ona je izvrsna u borbi protiv anksioznosti, tvrde nutricionisti. Ovakva ishrana uključuje i orašaste plodove, sjemenke i ribu, sve dobre namirnice.

Vitamini B grupe

Vitamini B grupe povezani su s mentalnim stanjima, pa tako manjak vitamina B6 izaziva razdražljivost, nesanicu i depresiju, dok nedostatak vitamina B5 dovodi do visokog krvnog pritiska, koji zatim povećava stres.

Ako niste sigurni gdje da ga pronađete, znajte da vitaminom B obiluju citrusi, žitarice cijelog zrna i povrće.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

DEČKO MI JE PRIZNAO DA MU SE VEĆ GODINAMA OSJETIM: OČAJNA...

0
Jedna žena je na popularnom sajtu Mumsnet ispričala da ju je nedavno partner potpuno šokirao, kad joj je prvi put za četiri godine veze priznao šta misli o mirisu njenog tijela.