Banovićka turistička agencija Diamond Travel u svojoj ponudi ove godine imala je nekoliko ljetnih destinacija, međutim, prema tvrdnjama klijenata, koji su uredno platili aranžmane, problem je nastao nakon što svoj boravak u hotelima nisu mogli ostvariti.
Kako je potvrđeno, problem je nastao zbog toga što se imena većeg broja klijenata, koji su uredno platili aranžmane, nije nalazio na spiskovima hotela. Klijenti su se kao žrtve prevare obratili policijskim službenicima prijavom protiv vlasnice turističke agencije, koja im, kako tvrde, novac za uništeno ljetovanje nije vratila.
- Uprava policije Ministarstva unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona u saradnji s Tužilaštvom Tuzlanskog kantona postupa po zaprimljenoj prijavi i poduzima sve mjere i radnje za koje je nadležna. S tim u vezi, u ovom događaju identifikovana je turistička agencija sa sjedištem u Banovićima i odgovorna osoba iz navedene agencije – potvrđeno je iz Uprave policije Ministarstva unutrašnjih poslova Tuzlanskog kantona.
Prijava je podnesena protiv vlasnice agencije A. Đ., a po kojoj postupa i Kantonalno tužilaštvo u Tuzli.
Iz dosadašnje istrage saznajemo da su istražitelji proteklih dana boravili u prostorijama Diamond Travela u Banovićima, a tom prilikom su izuzeli materijalnu dokumentaciju koja se koristi u cilju rasvjetljavanja cjelokupnog slučaja.
Više puta smo pokušali kontaktirati pomenutu agenciju, međutim broj na koji su se do sada javljali više nije u funkciji, a ni na njihovoj oficijelnoj Facebook stranici niko ne odgovara na poruke.
Međutim, javno su se oglasili putem zvanične Facebook stranice, a u svojoj objavi, obraćajući se putnicima, ističu da se isplata uplaćenih sredstava odgađa do daljnjeg zbog proširenja istrage Tužilaštva TK i MUP-a TK. Poručili su i da svi putnici koji smatraju da ih je agencija prevarila, svoja prava mogu tražiti putem suda.