Q4 JE NAJMANJI AUDIJEV SUV S ELEKTRIČNIM POGONOM

Svjetskom premijerom Audi je još jednom potvrdio kako je marka opasnih namjera za sve koji računaju na elektromobilnost.

Dva nova modela jasno pokazuju novi smjer Audija i VW koncerna.

U jednom danu jednom premijerom Audijeva električna e-tron porodica dobila je dvije prinove. U pitanju su Q4 i Q4 Sportback, a obje koriste VW-ovu MEB platformu, što pred njih postavlja imperativ električnog pogona. Na papiru su ovo najmanji Audijevi e-tron modeli, no praksa ih postavlja kao vrlo ozbiljne kandidate za globalni nastup.

Zaobljenijeg i modernijeg dizajna, Audi je, izgleda, odlučio svoju električnu ponudu više distancirati. Modeli su malo izgubili u nastupu, ali su se ipak lakše prilagodili globalnom nastupu. Sportback model je tu ipak atraktivniji, s više stila i boljom aerodinamikom, ali i 10 km boljim dosegom. Q4 postiže cw vrijednost od 0.28, a kod Sportbacka ta vrijednost iznosi 0.26.

Osim estetike i ponude prostora, između ova dva modela bitnih razlika nema. Baterija od 52 kWh je start, a idući na redu je set s tri ćelije više i 77 kWh. Apsolutna novost u ponudi su Matrix LED svjetla gdje su i dnevna prilagodljiva, što prije niko nije ponudio. Prevedeno, vlasnik bira između četiri različite konfiguracije rada LED-ica, a to je personalizacija koja će sigurno zapaliti određeni dio Audijevih poklonika, ali i privući nove. Na stražnjem dijelu vozila svjetlosna traka povezuje jedinice stražnjih svjetala.

Najmanji električni “gospodar prstenova” je dugačak 4588 mm, širok 1865 mm i visok 1632 mm. To je nekih 90 mm manje od Q5, ali i dalje puno. Primjera radi, prtljažnik u običnom Q4 guta 520 l, a u Sportbacku 535 l. U kabini je standardno okruženje, a od najzanimljivijih detalja izdvojit ćemo head-up zaslon s AR tehnologijom. To znači da će navigacija projicirati informacije na oko 10 m ispred vozača, i to na prostoru oko 180 cm širine. MMI ekran nije nikad bio veći u Audiju: dijagonala je narasla na 11.6 inča uz doplatu, a inače računajte s 10.1. I još jedna novost. Audi u svijet automobila uvodi novog igrača u audiotehnologiji – kalifornijski Sonos, piše Index.hr.

Na popisu pogona je nekoliko izvedbi. Evropski start označava 35 e-tron s malom baterijom od 52 kWh, ali i snagom limitiranom na 125 kW. Dalje slijedi 40 e-tron sa stražnjim pogonom i elektromotorom snage 150 kW te 310 Nm momenta. 100 km/h postiže za 8.5 sekundi, a posjeduje veću bateriju od 77 kWh. Njegov doseg je odličnih 520 km.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE