RAZVOD PA PAD: BILL GATES PAO NA FORBESOVOJ LISTI, EVO KO GA JE PRETEKAO

Bill Gates je jedan od najbogatijih ljudi svijeta još od 1987. godine i ovo je prvi put da je ispod trećeg mjesta otkako je "Forbes" započeo objavljivati svoju listu.

Gatesova investicijska kompanija “Cascade Investment LLC” (CAS) prenijela je u četvrtak dionice vrijedne 2,4 milijarde dolara na Melindu, čime je njena neto vrijednost povećana na 5,6 milijardi dolara. Bill se u maju već rastao sa 3,2 milijarde dolara nakon što je par najavio njihovo razdvajanje.

Gates trenutno ima 129,6 milijardi dolara, dok je Zuckerberg sa 132 milijarde dolara četvrti.

Prema podnescima Komisije za sigurnost i razmjenu, Melinda je od “Cascadea” dobila 3,3 miliona dionica “AutoNationa”, 2,8 miliona dionica “Deere & Co” i 9,5 miliona dionica kanadske nacionalne željeznice.

Nije jasno koliko će Melinda Gates ukupno dobiti od rastave, jer uvjeti njihovog razvoda nisu poznati javnosti, prenosi “Forbes”.

Bill i Melinda radit će zajedno u svojoj Fondaciji “Bill i Melinda Gates”, najvećoj dobrotvornoj fondaciji na svijetu, sve dok je Melindi ugodno raditi s bivšim mužem, naveo je “Forbes”.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NOVI TREND ŠMINKANJA SVE PRISUTNIJI KOD DJEVOJAKA

0
Sve veća digitalizacija naših života, u svim segmentima, ali i pandemija donijele su sveprisutnost virtualne realnosti, a sada donose i nove stilove i kreiranje stilova u šminkanju.