Sa nama je bio Murat Zubčević, rodom iz Trebinja, direktor agencije McCann Health Nordic koja je dio I&F grupe, komunikacijskog sistema sa sjedištem u Beogradu koji posluje u 12 zemalja jugoistočne Evrope i nordijskog regiona.
McCann Health Nordic okuplja marketinške profesionalce fokusirane na probleme u zdravstvu, baveći se farmaceutskim kompanijama, javnim sektorom, medicinskim i biotehnologijama.
- To je priča koja je počela prije nekoliko godina. Ja već skoro 10 godina živim u Danskoj i stjecajem okolnosti sada sam generalni direktor agencije McCann Health Nordic – kazao je na početku Zubčević.
Naglašava da je zdravstvo jedna od namisterioznijih i najvećih industrija.
- Vrijednost je preko 10 trilijardi dolara. Znači, govorimo o zdravstvu kao homogenoj grupi. Sastoji se od raznih podgrupa i to čime se ja bavim je medicinska oprema i farmaceutska industrija. To su dvije najveće kategorije u zdravstvu. Za te dvije vertikale kao potrošač imate vrlo malo ili skoro nimalo utjecaja na koju vrstu lijeka ili opreme dobijate – pojašnjava.
Ističe da se radi kompleksnoj konstalaciji aktera, koja je za njega vrlo izazovna.
- Farmaceutska kompanija pravi lijek, doktor ga propisuje, apotekar prodaje, najčešće zdravstveni sistem ga djelimično ili u potpunosti plaća, a vi kao potrošać ga konzumirate – naglasio je Zubčević.
(Aldin Tiro)