SAVJETI POMOĆU KOJIH ĆETE IMATI SAVRŠENO DRŽANJE

Istraživanja su pokazala da ispravno držanje smanjuje osjetljivost na bol.

Osim toga, lakše ćete disati. Pogrbljeno držanje sužava disajne puteve, zbog čega je teže duboko udisati.

Kako pravilno držati tijelo?

1. “Izdužite” kičmu

Stanite tako da su vam noge u raskoraku, u širini ramena, zatim izdužite kičmu (zamislite da vas neko nježno vuče prema gore držeći vas za glavu). Zadržite se tako dok polako ne izbrojite do pet.

2. Poduprite donji dio leđa

Zarolajte peškir i stavite ga između stolice i leđa. Tako nećete moći da se pogrbite dok sjedite. Isto uradite i u automobilu.

3. Promijenite položaj

Sjednite na ivicu stolice, tako da bedra nisu na njoj, a stražnjica u potpunosti mora biti na stolici. Tako ćete se manje oslanjati na leđa.

4. Češće se ispravite

Kad se zadubite u posao i prestanete da razmišljate o pravilnom držanju, situacija se lako pogorša. Postavite alarm na mobilnom telefonu ili računaru tako da vas svaki sat podsjeti da se ispravite.

5. Promijenite način na koji spavate

Kad ležite na boku, stavite jastuk između kolena. Spavanje u pravom položaju može popraviti držanje i tokom dana.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE