SAVJETI STRUČNJAKA KAKO DA SPRIJEČITE JAKU UPALU MIŠIĆA NAKON VJEŽBANJA

Kada preskočite odlazak u teretanu nekoliko dana ili sedmica i odlučite se vratiti u formu, u većini slučajeva dobijete upalu mišića. Certificirana trenerica Rachel Straub savjetuje kako da izbjegnete bol nakon vježbanja.

Na samom početku ističe kako je pogrešno vježbati do iznemoglosti pod upalom mišića jer na taj način ne dajete organizmu vremena da se oporavi.

1. Postepeno povećavajte intezitet vježbi Ako radite duže i napornije, te povećavate intenzitet svaki put, upala mišića je neizbježna. Umjesto toga napravite manje izazove. Naprimjer, ako dižete tegove, povećavajte težinu lagano, ali ne i broj vježbi.

“Lagano podizanje intenziteta će izazvati bol u mišićima koju možete tolerisati”, kaže Straub.

2. Slušajte svoje tijelo, ne vaše drugare iz teretane Bitno je znati da nemaju svi iste sposobnosti za vježbanje, te zbog toga ne trebate nikoga kopirati ili se truditi da radite količinski isto kao oni. Dok neko dobije upalu mišića, drugi to ne osjete.

“Slušajte svoje tijelo kada vježbate, a ne tijelo drugih osoba”, kazala je Straub.

3. Dajte tijelu odmora Nakon napornog vježbanja koristite valjak od pjene kako biste izmasirali mišiće i uradite vježbe koje opuštaju mišiće. Ipak, to ne znači da trebate danima odmarati. Aktivnost, ne previše intenzivna, ubrzava proces izlječenja. Joga je odličan način da tijelo bude aktivno, a da nije izloženo velikom naporu.

4. Ne preskačite vježbe uz koje odmarate “Studije su pokazale da sesija istezanja jednako doprinosi odmoru tijela kao 10-minutne kardio vježbe nižeg intenziteta. Tako naprimjer možete prakticirati jogu umjesto da trčite, pedalati na stacioniranom biciklu ili hodati trakom”, kazala je Straub.

5. Istegnite se prije odlaska u krevet “Istezanje prije spavanja unapređuje protok krvi što pomaže u liječenju bolnih mišića jer se putem krvi prenose hranjive tvari do oštećenih područja”, kazala je Straub.

Ukoliko imate upalu mišića, odmorite te dijelove dva ili tri dana, ali radite lagane vježbe. Također, okupajte se u toploj vodi jer to pospješuje cirkulaciju te jedite proteinske obroke.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

OSUJEĆEN POKUŠAJ DRŽAVNOG UDARA U SUDANU

0
Situacija u Sudanu je pod kontrolom, a oni koji su umiješani u pokušaj puča uhapšeni su i istraga je u toku, izvijestila je sudanska novinska agencija putem Twittera, pozivajući se na ovlašteni izvor u Vijeću ministara.