ŠEĆER MOŽE BITI JAKO OPASAN: OVO SU ZNAKOVI KOJI POKAZUJU DA GA JEDETE PREVIŠE

Šećer i rafinirani ugljikohidrati smatraju se "praznim kalorijama“, uglavnom zato što ne sadrže korisne hranjive sastojke.

No, nije jednostavno smanjiti unos šećera. Neke namirnice bogate šećerom prolaze kroz teške procese obrade, a slatke stvari dodaju se kako bi bile ukusnije i poželjnije.

Često se takve namirnice prodaju kao “zdrave”, a zapravo sadrže velike količine šećera.

Ovih sedam znakova pokazuju da jedete previše šećera.

Prerano starenje

Pretjerana konzumacija šećera može dugoročno oštetiti proteine kože, kolagen i elastin, što dovodi do preuranjenih bora i starenja.

Previše šećera također bi moglo doprinijeti neravnoteži ženskih menstrualnih hormona što bi moglo rezultirati aknama.

Prevelike količine šećera mogu dovesti do neuravnotežene crijevne flore i upale u tijelu, što se obično viđa kod kožnih bolesti poput

Stalna želja za slatkim

Šećerna hrana izaziva ovisnost. Dokazano je da hrana bogata šećerom aktivira “nagradni put” u mozgu oslobađajući dopamin, sličan onome kod lijekova koji izazivaju ovisnost.

Nizak nivo energije

Glukoza je bitna za proizvodnju energije u tijelu.

Međutim, važno je održavati ravnotežu razine šećera u krvi. Nakon konzumacije šećera, gušterača oslobađa inzulin za pomoć u prijenosu glukoze u stanice, što znači da možemo osjetiti nalet energije.

Jednom kada se istrošimo, možemo osjetiti pad energije jer naše tijelo zahtijeva više šećera kako bi cijeli taj ciklus krenuo ispočetka.

Nadutost

Manje poželjne bakterije i kvasac stvaraju plinove kada fermentiraju neprobavljenu hranu u debelom crijevu. Loše bakterija vole šećer, a korisne bakterije vole povrće, piše Harper’s Bazaar.

Plinovi koji se javljaju nakon konzumacije šećera mogu dovesti i do nadutosti.

Oslabljen imunološki sistem

Ispravna ravnoteža crijevnih bakterija nužna je za pravilan rad imunološkog sistema.

Prehrana bogata šećerom nahranit će manje poželjne bakterije, što će posljedično utjecati na funkcioniranje imunološkog sistema.

Nesanica

Ako jedete slatkiše kasno navečer, to može izazvati nalet energije u vrijeme kada se pripremamo za spavanje i kada je tijelu potreban odmor.

Ilustracija

Ako imate problema sa spavanje, pokušajte smanjiti unos šećera, osobito u kasnim večernjim satima.

Debljanje

Glukoza je glavni izvor energije za tijelo, ali ako se odmah ne koristi kao energija, tijelo skladišti višak u jetri, mišićima ili se akumulira kao masnoća.

Prekomjeran unos šećera može dovesti do skupljanja masnih naslaga u našem tijelu što na kraju dovodi do debljanja.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

U AUSTRALIJI OBILJEŽEN DAN DRŽAVNOSTI, PRISUTNIMA SE OBRATILI KOMŠIĆ I DŽAFEROVIĆ

0
Bogatim kulturnim programom sinoć je u Bosanskom kulturnom Centru Abhca Leppington u Sydneyu obilježen Dan državnosti Bosne i Hercegovine.