SEDAM SATI JE TREBALO DA OPERU OVU ŠTROKAVU MAZDU: U JEZIVOM SMEĆU I BLATU SJEDJELA I DJECA

- Fotografije obično objavljujemo kada obavimo posao, ali ovo je i za nas bilo previše da to ne bismo sa vama podijelili!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na fotografijama unutrašnjosti ove “mazde” vide se štorkava sjedišta i pod pun ostataka od keksa, slatkiša, omota od bombona, štapića od sladoleda, žvaka zalijepljenih na pod. Tepisi i patosnice su strašno umazani blatom.

  • Fotografije obično objavljujemo kada obavimo posao, ali ovo je i za nas bilo previše da ga ne bismo sa vama podijelili! – navodi se na Facebook stranici firme Proline Automotive, iz Novog Južnog Velsa u Australiji.

U komentaru na objavljene fotografije naveli su i da su odlučili da objave post kako bi pokazali “šta je sve jadna mala “mazda” morala da trpi”, prenosi Telegraf.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Usisavanje, čišćenje i pranje automobila trajalo je punih sedam sati, pošto su sjedišta i tepisi prani i čišćeni šamponom nekoliko puta, da bi sve “ljepljive supstance, dubinske fleke i neprijatni mirisi” mogli da budu potpuno uklonjeni.

Automobil je “dobio još jednu šansu u životu”, napisali su iz Proline Automotive-a na svojoj Facebook stranici, uz konstataciju: “Jedno što nismo mogli da uklonimo su tragovi od sjedišta za bebu na zadnjem sjedištu.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Automobil je poslije “tretmana” bio gotovo neprepoznatljiv, ali su broji komentari pitali kako je vlasnik uopšte i dozvolio da mu se automobil, u kojem vozi dijete, nađe u takvom stanju.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE