SIMPATIČNA LALA POKAZALA DRUGU STRANU MEDALJE

Ševala Hodžić je simpatična studentica nutricionizma, supruga, mama razigrane djevojčice i blogerica koja vam je na društvenim mrežama vjerujemo poznata pod imenom @lala_food_land.

Svi svi prijatelji je zovu Lala, a osim zanimljivim i edukativnim objavama o balansiranoj prehrani, Ševala inspirira i svojom pričom koja podsjeća na važnost slavljenja svih onih malih stvari u svakodnevnici.

Naime, Ševala je još u djetinjstvu imala moždani udar, što ju je i potaknulo da istraži baš sve o prehrani i nauči slušati znakove koje joj tijelo šalje na razne načine.

Ševala je u „moru“ statistika koje se vode  već nekoliko sedmica o koronavirusom zamjenila onim kojim slabo ko posvećuje pažnju a jednako su bitne, a to je statistika koja se vezuje za moždani udar.

Na taj način pokazala je „drugu stranu medalje“.

Ljudi vole statistike.

Pomislih , evo da i ja objavim par statistika.

Svake 3.5 minute jedna osoba u svijetu umre od MOŽDANOG UDARA. To bi značilo da nakon čitanja ovog posta , jedna osoba je izgubila život. To bi opet značilo da dnevno, u prosjeku 410 osoba izgubi svoj život na MOŽDANI UDAR.

Postoje dvije vrste moždanog udara : ishemijski (koji je češći) i hemoragijski mozdani udar.

MOŽDANI UDAR je drugi najveći uzrok smrtnosti svjetske populacije.

Evo nekoliko razloga zašto :

1. Loša ishrana

2. Nedovoljno kretanje

3. Dugoročni stres

4. Genetski faktor

Mozdani udar pogađa uglavnom stariju populaciju, od 50 godina pa na dalje.

Samo 5% populacije doživi moždani udar do 20 godine života koji je uzrokovan nekim genetskim faktorom ili poremećajem u organizmu koji nije nasljedan (i ja sam se tu negdje našla) .

Kako preventirati modani udar ?

Evo nekoliko načina :

1. Jedine više voća i povrća

2. Smanjite stres

3. Krećite se više

4. Imajte kvalitetan san.

Da li vam se čini nešto čudno na ovoj statistici ?

Da. Shvatili smo poentu.

A sada evo kako spriječiti moždani udar:

1.Regulišite stres:

Kada shvatite da druge osobe ne mogu da odluče kako ćete se vi osjećati onda ste regulisali stres.

Jedna minuta stresa slabi vas imuni sistem i čini vaš organizam skloniji bolestima narednih 4-5 sati.

Jedna minuta smijeha jača vaš imuni sistem naredna 24 sata.

2.Krećite se: provodite više vremena u prirodi.

3. Imajte kvalitetan san : nije bitan kvantitet već kvalitet sna. Kada imate kvaliteta san vi automatski jačate svoj imunitet i činite veliko dobro svom tijelu.

4. Jedite vise voća i povrća.

Tijelo ne voli UPALNU HRANU jer šta šta ? Da , stvara UPALE U ORGANIZMU.

Šta je upalna hrana ?

Upalna hrana jesu prerađene žitarice, rafinirana bilja ulja , te industrijski šećer.

Prevelikim unosom UPALNE hrane mi smanjujemo rad imunološkog sistema i samim time čini nas organizam sklon bolestima. 🍞

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa ‘GLEDAJ Hayat‘ na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.

NAJNOVIJE

NJEMAČKA: BOŠNJACI U AACHENU CRKVU PRETVORILI U DŽAMIJU

0
Bošnjaci u džematu Aachen u Njemačkoj kupili su crkvu, a 4. decembra prošle godine otvorili je za vjernike kao džamiju. U ovom objektu koji je preuređen, prvo je klanjan džuma-namaz, a ovog ramazana i teravija, u onoj mjeri koliko su to epidemiološke mjere dozvoljavale.