Dogodit će se to u septembru ove godine kada će 106-ica napuniti 30 godina.
Najmanji Peugeot predstavljen je 12. septembra 1991. godine, a stigao je kao odgovor Peugeota u segmentu malih gradskih automobila. U to vrijeme ovaj je segment činio trećinu udjela u prodaji u Evropi i čak 40% u Francuskoj. Najavljen kao prvi model 6. generacije, model je ovako predstavljen medijima:
- To je jedna simpatična kuglica umotana u osmijehe i obučena u šarm koja u svojih kompaktnih 3,.56 m skriva mnoštvo iznenađenja. Vozilo je osmišljeno da bude svestrano, oblikom prilagođeno i gradskim i izvangradskim vožnjama, kombinacija je elegancije i zavodljivosti, s pogonom na prednje točkove i poprečno ugrađenim motorom koji je rezultat znanja i umijeća marke Peugeot i vuče korijene iz iste tradicije.”
I doista, zajedno s blizancem iz Citroena (Saxo) ovaj je model stekao veliku popularnost, posebno nakon 1992. godine, kad je predstavljen model s pet vrata. Pouzdani i štedljivi 1.0 i 1.1 benzinci bili su najpopularniji, dok su zahtjevniji korisnici birali snažnije 1.4 i 1.6. U ponudi je bio i 1.4 D, a potom i 1.5 D dizelaš.
Peugeot 106 uglavnom se proizvodio u Mulhouseu, no kad je došlo do najveće potražnje, uključile su se i fabrike u Sochauxu i Aulnay-sous-Boisu. Do kraja 2003. godine, kad je nakon nekoliko redizajna prestala njegova prodaja, proizvedeno je ukupno 2.8 miliona primjeraka, prenosi Index.hr.
Peugeot 106 će ostati upamćen i kao jedan od modela s najviše posebnih serija. Od njih dvadesetak najupečatljivije su bile prestižni Roland Garros i Zénith koji su se pojavili 1993. godine, slavni 106 Kid i njegova sjedala od trapera (1994.) te zabavni 106 Cartoon koji je predstavio animirani lik Droopy (1996.-1999.).
Priča za sebe je bio 106 Rallye iz 1993. godine, kao jedan od najzabavnijih malih sportaša. Bili su tu 106 XSI od 95 KS (1992.) i od 105 KS (1995.) te 106 S16 od 120 KS iz 1996., koja je bila posljednja godina tog modela u prodaji. Vozilo je ostvarilo dobru sportsku karijeru na susretima Peugeot Sport i na relijima Grupe N.
Godine 1997. predstavljen je 106 Maxi, koji je bio inspiriran vozilom 306 Maxi. To je vozilo dizajnirao i vozio Lionel Montagne od 1998. godine, a 2000. ga je vozio Cédric Robert, koji je završio na 5. mjestu u francuskom prvenstvu u reliju.
Prvi model VLV (laki gradski automobil) predstavljen je 1941. godine kao preteča električnog vozila, a drugi je bio Peugeot 106 koji je sve do 2010. godine držao svjetski rekord u prodaji električnih vozila. Električni model prodan je u gotovo 3550 primjeraka, a bio je namijenjen i privatnim i poslovnim kupcima.