SISTEMI BH TELECOMA STABILNO FUNKCIONIRAJU, SA DOVOLJNIM KAPACITETIMA ZA SVE USLUGE KOJE PRUŽAMO NAŠIM KORISNICIMA

Svjesni značajne uloge i odgovornosti telekomunikacijskih operatora u okolnostima prirodne nesreće uzrokovane pojavom korona virusa u BiH, želimo vas informisati da svakodnevno ulažemo mnogo rada i truda kako bi telekomunikacijska mreža u BiH radila bez ikakvih smetnji i poteškoća. Želimo da u svakom trenutku imate dostupne sve aktuelne, važne informacije, kao i da imate vezu sa svojim najmilijim, bilo gdje u svijetu da se nalaze.

Sistemi BH Telecoma stabilno funkcioniraju, sa dovoljnim kapacitetima za sve usluge koje pružamo našim korisnicima, uključujući i održavanje online nastave na svim područjima.

BH Telecom je stavio dodatne cloud resurse na raspolaganje obrazovnim institucijama u cilju podrške odvijanju online nastavi, kao i resurse IPTV platforme.

Osoblje BH Telecoma na odgovoran i profesionalan način radi na osiguravanju visokog nivoa svih servisa, u skladu sa trenutnom situacijom.

Povodom aktuelne epidemiološke situacije pozivamo korisnike BH Telecoma da intenzivnije koriste digitalne servise kao što su: mobilna aplikacija BH Telecom, digitalni kanali za dopunu kredita, e-račun i mobilno plaćanje računa, a sve kako bi se kretanje i zadržavanje u BH Telecom centrima svelo na minimum.

Podsjećamo javnost da smo, osim što smo omogućili praćenje online nastave putem Moja TV videoteke, do 30. aprila omogućili i svim mobilnim korisnicima BH Telecoma bilo gdje u BiH da se nalaze besplatno praćenje svih važnih TV i radio vijesti na mobitelu.

I dalje smo građanima i korisnicima usluga na raspolaganju 24 sata dnevno, prilikom procesa otklanjanja smetnji i odgovora na sve njihove korisničke upite putem besplatnih telefona 1444 za rezidencijalne korisnike, a za poslovne korisnike 1322 ili e-maila: poslovna.podrska@bhtelecom.ba

Kreirali smo kampanju „Ostanimo povezani. Sad više nego ikad.“ i podstranicu https://www.bhtelecom.ba/ostanimo-povezani.html na kojoj građani mogu naći sve informacije i aktivnosti koje smo kao društveno odgovorna kompanija realizirali tokom ove epidemiološke krize u BiH i svijetu.

Nastavićemo pružati podršku i pomoć našim korisnicima i bh. građanima, kako bismo im život u ovim okolnostima učinili lakšim.

Hayat pratite putem aplikacija za iPhone/iPad & Android uređaje, a sve naše kanale gledajte UŽIVO putem servisa 'GLEDAJ Hayat' na aplikacijama i portalu. Sve propuštene emisije i najbolje serije unaprijed gledajte u videoteci ‘Hayat PLAY’.

Ukoliko smatrate da sadržaj objavljen na portalu hayat.ba krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu digitala@hayat.ba. Materijal poslat na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i portal hayat.ba nema obavezu postupiti po istim.